تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۷
بازدید: ۴۶۰
کد خبر: ۲۱۳۰۰۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

بیست وسومین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور در کیش

‌می‌متالز - بیست وسومین همایش پژوهشگران صنعت فولاد کشور مهر امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، بیست وسومین سمپوزیوم فولاد ۲۰ تا ۲۲ مهر توسط انجمن آهن و فولاد ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

آینده صنعت فولاد، چالش‌ها و فرصت‌های فرآوری ان و چشم‌انداز بازار فولاد در دوران پسا کرونا، چالش‌های موجود در تامین مواد اولیه، تجهیزات و دانش فنی در صنعت فولاد در دوران پساکرونا، یافته‌های جدید در زمینه افزایش بهره‌وری، کاهش مصرف آب و انرژی در صنعت فولاد، وضعیت نیروی انسانی صنعت فولاد در دوران پساکرونا، یافته‌های جدیدی در زمینه تولید و استفاده از فولاد‌های نسل حدید، نقش گسترش زیرساخت ریلی، جاده‌ای، اسکله‌ای و تاسیسات بندری بر توسعه پایدار صنعت فولاد، گسترش صنایع پایین دستی در توسعه پایدار در صنعت فولاد، مدل‌سازی و شبیه‌سازی فرآیند‌های خط تولید فولاد و یافته‌های نوین در زمینه‌های استخراج، آهن‌سازی، ذوب و ریخته‌گری، شکل‌دهی، بهبود خواص مکانیکی، سطح و پوشش، خوردگی، جوشکاری، مواد دیرگداز و ... از جمله موضوعات مورد بحث در سمپوزیم فولاد امسال است.
آخرین دستاورد‌های صنعتی و پژوهشی در زمینه‌های مختلف نرم‌افزار و سخت‌افزار مورد استفاده در صنعت فولاد و صنایع وابسته در نمایشگاه بین‌المللی سمپوزیوم فولاد نیز عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده