تاریخ: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۴۶۳
کد خبر: ۲۱۳۰۰۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا:

ایریسا یکی از بهترین‌های کشور در حوزه اتوماسیون است

‌می‌متالز - مدیرعامل شرکت بین المللی ایریسا در مجمع عمومی سالیانه این شرکت گفت: ایریسا در سال گذشته جوایز متعددی را در بخش‌های مختلف دریافت نمود و بدون تردید در حال حاضر یکی از بهترین‌های کشور در حوزه اتوماسیون است.

به گزارش می‌متالز، دکتر رسول سراییان مدیرعامل این شرکت در تشریح گزارش یکسال عملکرد ایریسا در مجمع عمومی سالیانه شرکت، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان، تشریح کرد: خط تولید شرکت ایریسا دانش و نیروی انسانی است و ما در این شرکت سعی داشته‌ایم، شرایط مناسبی را برای کارکنان فراهم آوریم چراکه اگر این شرایط برای کار کردن فراهم نباشد بر روی عملکرد کارکنان تاثیرات منفی می‌گذارد.

وی شرکت ایریسا را یک شرکت دانش بنیان خواند و افزود: در سال گذشته شرکت جوایز متعددی را در بخش‌های مختلف دریافت نمود و بدون تردید در حال حاضر ایریسا یکی از بهترین‌های کشور در حوزه اتوماسیون است.

مدیرعامل این شرکت با اشاره به جزئیات سهام شرکت ایریسا گفت: هم اکنون ایریسا یک شرکت ۱۰۰ درصدی گروه فولاد مبارکه است که از این مقدار ۷۵ درصد از آن فولاد مبارکه و مابقی از آن فولاد هرمزگان است.

ایریسا یکی از بهترین‌های کشور در حوزه اتوماسیون است

دکتر سراییان افزود: در سال ۹۹ توانستیم اتفاقات خوبی را برای شرکت رقم بزنیم و برای مثال در حوزه تحول دیجیتال مبتنی بر آموزش و سرمایه انسانی، نقشه راهی را با همت همه کارکنان با عنوان ایریسا پلاس تدوین نموده‌ایم.

وی در خصوص دیگر توفیقات شرکت ایریسا اظهار کرد: یکی از نقاط عطفی که در شرکت اتفاق افتاد ورود به حوزه تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال و مفاهیم مربوط به انقلاب چهارم صنعتی بود که با تدبیر مدیرعامل محترم فولاد مبارکه محقق شد و بدون اغراق این افتخار ملی خبر از آینده‌ای درخشان میدهد.

مدیرعامل شرکت ایریسا تصریح کرد: ما در سخت‌ترین شرایط حال حاضر توانستیم مشاور بین المللی را به کشور و به اصفهان دعوت کنیم و تبع آن توانستیم تایید مشاور بین المللی را بروی ره‌نگاشت تدوین شده طرح تحول دیجیتال فولاد اخذ کنیم که این خود دستاورد بزرگی است.

دکتر سراییان با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد از نیرو‌های شرکت ایریسا متشکل از جوانان هستند گفت استفاده از جوانان یک سرمایه گذاری بلند مدت است که در این خصوص ما سعی داشته ایم همواره از جوانان استفاده کنیم.

وی در خصوص میزان فروش شرکت عنوان کرد: ما در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ موفق شدیم فروش خود را دو برابر کنیم و در این خصوص باید درنظر بگیریم این افزایش فروش در شرایط سخت شیوع کرونا در کشور بوده است و ما در بخش خدمات ۱۰۰ درصد و در بخش تجهیزات چیزی نزدیک به ۸۰ درصد رشد داشته ایم.

مدیرعامل شرکت ایریسا با اشاره به دیگر اهداف این شرکت بیان کرد: تمرکز ایریسا در گروه صنعت و فولاد است، اما در نظر داریم با ورود به صنایعی به غیر از فولاد برنامه‌های درآمدی و تعاملات خود را با دیگر شرکت‌ها افزایش دهیم تا به یک طرح تجاری پایدار دست پیدا کنیم.

دکتر سراییان سال گذشته را سال سختی‌ها دانست و گفت: به واسطه تعهد، هر تست کرونا مثبت یک نگرانی در شرکت ایجاد میکرد و ما در شرکت ایریسا حدود ۳۰ درصد از کارکنان درگیر کرونا شدند که با تدبیر‌های لازم و گاهی اوقات به صورت دورکاری و از خودگذشتگی کارکنان، این کسری زمان در شرکت جبران شد.

مدیرعامل شرکت ایریسا در پایان متذکر شد: امید است که پیشران توسعه در آیندگان باشیم و در خصوص این هدف در حال برپایی آزمایشگاهی در دانشگاه صنعتی اصفهان با همراهی شرکت فولاد مبارکه هستیم تا بتوانیم از دانشجویان نخبه استفاده کنیم.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده