تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۹
بازدید: ۳۰۹
کد خبر: ۲۱۳۰۳۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

جذب روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن سیمان برای جنوب کرمان

‌می‌متالز - معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از جذب روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن سیمان و توزیع در جنوب کرمان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، محسن مشایخی گفت: این سهمیه طی یک ماهه اخیر در پیگیری‌های مستمر سازمان در راستای کم کردن التهاب و پاسخ به نیاز بازار، جذب شده است.

وی افزود: اکنون روزانه بالغ بر ۱۰۰۰ تن سیمان از کارخانجات استان جذب و در تمامی شهرستان‌های حوزه جنوب کرمان توزیع می‌گردد.

محسن مشایخی تصریح کرد: با پیگیری‌های انجام شده از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و انجمن صنفی کارخانجات سیمان کشور، به زودی از کارخانه سیمان نائین اصفهان نیز سیمان به بازار جنوب کرمان تزریق خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر برخورد جدی با هرگونه عرضه خارج از شبکه، گرانفروشی و احتکار سیمان، افزود: عاملین موظف هستند میزان سیمان خریداری شده را حتما به معاونت بازرسی سازمان و در شهرستان‌ها به ادارات صنعت، معدن و تجارت گزارش دهند.

معاون بازرگانی سازمان از شهروندان خواست جهت حفظ حقوق خود و سایر مصرف کنندگان، هرگونه تخلف را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴، سامانه اینترنتی به آدرس www.۱۲۴.ir و یا با مراجعه حضوری، به حوزه بازرسی این سازمان و ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

عناوین برگزیده