تاریخ: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۵۱
بازدید: ۴۳۲
کد خبر: ۲۱۳۰۸۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی:

وزارت صمت همواره در کنار صاحبان صنایع و تولید قرار دارد

‌می‌متالز - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور مستمر و نزدیک وزارت صمت در کنار صاحبان صنایع و تولید کشور، گفت: برنامه‌ریزی در راستای توسعه نیازمند یک نگاه ویژه مبتنی بر آمایش سرزمینی است.

به گزارش می‌متالز، علی حدادی ضمن تقدیر از سفر وزیر صنعت معدن و تجارت به استان البرز و حضور مستمر در کنار صاحبان صنایع و تولید، به جایگاه صنعتی استان البرز اشاره کرد و گفت: تولیدکنندگان با توان و تلاش بالا در کنار مردم هستند و نیاز است یک نگاه ویژه مبتنی بر آمایش سرزمینی برای برنامه‌ریزی در راستای توسعه وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه علی‌رغم محدودیت‌هایی که شیوع کرونا در حوزه‌های مختلف تولید تحمیل کرد، صنایع استان و کشور، پرانرژی و با انگیزه فعالیت خود را ادامه دادند، تصریح کرد: با توجه به جلساتی که با صاحبان صنایع و تولید داشتیم، آنچه امروز نیاز حوزه تولید است، مربوط به تامین مواد اولیه، اصلاح ساختار بروکراسی اداری و مسائل مربوط به پرداخت تسهیلات است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی، در ادامه به ظرفیت‌های خالی در شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به توانمندی منطقه و سابقه فعالیت صنایع در استان البرز، حوزه‌های خالی شهرک‌های صنعتی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

حدادی با یادآوری تاکیدات مقام معظم رهبری به رفع موانع در حوزه تولید، حل مباحث ساختاری و اداری را موثر در تحقق شعار سال دانست و ادامه داد: با این انگیزه بالا، مثبت، موثر و کارآمدی که در صاحبان صنایع و کارآفرینان وجود دارد اگر ما وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم شاهد اتفاقات خوبی در حوزه تولید خواهیم بود.

وی در پایان از آمادگی مجلس برای رفع قوانین مزاحم و تصویب قوانین حمایتی خبر داد و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها در تثبیت اشتغال تاکید کرد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده