تاریخ: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۹
بازدید: ۲۶۴
کد خبر: ۲۱۳۲۶۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیر اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه:

نصب پل روگذر راه آهن فولاد سبا؛ اقدامی در جهت تحقق اهداف لجستیک

‌می‌متالز - مدیر اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه: پل ریلی روگذر فولاد سبا در کمترین زمان ممکن ساخته و به بهره برداری رسید تا از این پس شاهد ترافیک در این منطقه نباشیم همچنین این پروژه اقدامی در جهت تحقق اهداف لجستیک شرکت فولاد مبارکه و فولاد سبا بود.

به گزارش می‌متالز، حمید شجاعی، مدیر اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه در حاشیه آیین افتتاح و بهره برداری اتصال پل ریلی جدید مجتمع فولاد سبا به راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در این روز شاهد افتتاح پل ریلی روگذر اتوبان اصفهان-زرین شهر بودیم؛ پلی که برای عبور و مرور قطار‌هایی است که بار و محصولات فولادسبا را جابه جا می‌کنند.

مدیر اجرایی پروژه‌های جنبی و پشتیبانی شرکت فولاد مبارکه با اعلام در ادامه گفت: در ابتدا تصمیم بر این شد که پل را تعمیر کنیم، اما انجام این کار، مسائل ترافیکی زیادی بهمراه داشت و در نهایت امکان تعمیر به دلیل پیک ترافیکی فراهم نشد.

شجاعی ادامه داد: در نتیجه شرکت فولاد مبارکه با توجه به مسائل منطقه‌ای و کمکی که قرار بود برای رفع این مشکل انجام دهد و از سوی دیگر موارد مربوط به لجستیک شرکت فولادسبا، تصمیم گرفت پل جدیدی در این منطقه نصب کند؛ بنابراین با پیمانکاران وارد مذاکره شدیم و پل فلزی در کارگاه پیمانکار ساخته و به منطقه نصب پل آورده شد.

مدیر اجرای پروژه‌های جنبی و پشتیبانی فولاد مبارکه ادامه داد: از آنجاییکه عرض پل قدیمی کم بود، همواره در این نقطه تله ترافیکی ایجاد می‌شد، بنابراین ما عرض گذر را افزایش داده و با توجه به اینکه پل در جایی دیگر ساخته و عملا مراحل نصب تنها در محل اتصال پل انجام شد، در کمترین زمان ممکن پل را به بهره برداری رساندیم.

وی ادامه داد: با انجام این پروژه عرض جاده از ۲۸ متر به ۴۰ متر افزایش یافت و با این اقدام هم یک پل جدید در منطقه ایجاد شد و هم اینکه گره ترافیکی منطقه رفع گردید.

شجاعی افزود: برای ساخت و راه اندازی پل جدید، مراتب ایمنی رعایت شد و عرشه پل نیز با توجه به اینکه کاملا فلزی شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و میتوان گفت که در ساخت آن دقت وافی وجود داشته است.

وی در خاتمه گفت: ضمن ایجاد اطمینان خاطر از باز شدن گره ترافیکی در منطقه، از این پس فولادسبا برای ورود مواد اولیه و همچنین ارسال محصولات خود به کل کشور مشکلی نخواهد داشت و در واقع می‌توان گفت نصب این پل در جهت اهداف لجیستیک شرکت فولاد مبارکه و فولاد سبا انجام شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده