تاریخ: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۰۶
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۲۱۳۳۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تاکید کرد:

اولویت حمایت از واحد‌های تولیدی فعال/ گره گشایی از مشکلات بخش تولید

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات بخش تولید، حمایت از واحد‌های تولیدی فعال باید در اولویت باشد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه‌دل در جلسه رسیدگی به واحد‌های راکد استان سمنان با بیان این مطلب گفت: در حال حاضر برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات بخش تولید، با سه دسته واحد‌های تولیدی و صنعتی در استان سمنان روبه‌رو هستیم که باید برای حمایت از این واحد‌ها اولویت بندی و برنامه ریزی منسجم انجام شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: دسته نخست واحد‌های صنعتی راکد، دسته دوم واحد‌های صنعتی نیمه‌فعال و واحد‌هایی که زیر ظرفیت در حال تولید هستند و دسته سوم واحد‌هایی که با تمام ظرفیت در حال فعالیت هستند که شاید در آینده با مشکلاتی مواجه شوند که از اکنون باید پشتیبانی‌های لازم از این فعالان اقتصادی صورت گیرد.

تشنه‌دل با بیان اینکه اگر بخواهیم برای تحقق شعار سال گام برداریم باید برای حذف موانع تولید گام‌های اساسی برداریم، گفت: بر اساس اولویت‌بندی‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات بخش تولید و صنعت وقت بگذاریم و حمایت از واحد‌های تولیدی فعال در اولویت کاری مسئولان باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: در اولویت بعدی مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی که زیر ظرفیت در حال تولید هستند، بررسی و برای گره‌گشایی از مشکلات آنان اقدامات لازم انجام شود.

علی تشنه‌دل در پایان خاطر نشان کرد: با کمک اتاق بازرگانی و انجمن صنایع استان سمنان فهرستی از واحد‌های صنعتی تعطیل استان سمنان در اختیار استانداری و سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان قرار خواهد گرفت و در حد توان برای بازگشت این واحد‌ها به چرخه تولید تلاش خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده