تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۹
بازدید: ۲۳۲
کد خبر: ۲۱۳۵۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان اعلام کرد:

بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان لرستان در راستای توسعه صنعتی

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: در راستای توسعه صنعتی در حوزه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن همه تلاش خود را در این ارتباط بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود نهایت استفاده را ببریم.

به گزارش می‌متالز، بهزاد منصوری در جمع خبرنگاران گفت: بحث عدم هم‌گرایی و اقتصاد ملی در حوزه تولید به خصوص در طرح‌های ملی در ارتباط با مجموع واحد‌های صنعتی از مشکلاتی است که باید تلاش کرد که اثرملی واحد‌های صنعتی استان را به نوعی افزایش داد.

وی بیان کرد: بحث تامین سرمایه مورد نیاز ارزی و ریالی از دیگر مشکلات موجود است که در این راستا، ماشین آلات برای تولید کالا‌های قابل رقابت بایستی صورت بگیرد.

منصوری با اشاره به محصولات، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان که در کشور برای عرضه محصولات حرف برای گفتن دارند، افزود: صنایع شیمیایی ما که ۳۰ درصد واحد‌های موجود را به خود اختصاص داده، بالغ بر ۲۵۰ قلم محصول دارویی در دست تولید دارند و در بازار کشور به شکل قابل ملاحظه‌ای در حال توزیع است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، اضافه کرد: در بحث نساجی هم مجموعه نساجی بروجرد از واحد‌های بی نظیر ملی است که تاثیر خوبی در استان و شهرستان و کشور خواهد داشت این در حالی است که واحد‌های فلزی ما مثل فروآلیاژ هم با رویکرد ملی در کشور نقش‌آفرینی می‌کنند که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود استان در راستای توسعه صنعتی در حوزه‌های مختلف به بهترین شکل ممکن استفاده لازم را ببریم و همه تلاش خود را در این ارتباط بکار خواهیم گرفت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده