تاریخ: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۴۸
بازدید: ۴۰۶
کد خبر: ۲۱۳۶۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۹

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، مهرکام پارس و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۸ هزار و ۸۲۳ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۵۱ هزار و ۸۴۱ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸ میلیارد و ۴۴۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۲۲۲ میلیارد تومان در بیش از ۵۳۹ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نیرو محرکه، مهرکام پارس و ملی کشت و صنعت و دامپروری پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های محورسازان ایران خودرو، گلتاش و سیمرغ بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۴۵ میلیون ورقه به‌ارزش ۸ هزار و ۸۳۱ میلیارد تومان در ۲۳۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۷۵ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب و روی اصفهان، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان و دامداری تلیسه نمونه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان، بیمه تجارت نو و کلر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده