تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۵
بازدید: ۳۴۰
کد خبر: ۲۱۴۴۶۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در آیین امضای قرارداد ساخت پروژه نفلین سینیت سراب اعلام کرد:

استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تکمیل سریع پروژه نفلین سینیت سراب/ به‌کارگیری ظرفیت‌های بومی منطقه و تکنولوژی روز دنیا در اجرای پروژه

‌می‌متالز - فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء اعلام کرد که با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها پروژه ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینیوم از ماده معدنی نفلین سینیت سراب را زودتر از موعد مقرر تکمیل و تحویل خواهیم داد.

به گزارش می‌متالز، سید حسین هوش السادات در آیین امضای قرارداد احداث واحد ۷۰ هزار تنی تولید پودر آلومینا از ماده معدنی نفلین سینیت میان ایمیدرو و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ع) با بیان این مطلب، افزود: این پروژه طبق قرارداد ۴۸ ماهه باید تکمیل و تحویل داده شود و با تمام تلاش خود سعی می‌کنیم که در زمان پروژه صرفه جویی لازم انجام شود تا از این پروژه نیز سربلند بیرون آییم.
وی از اعتمادی که به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در اجرای این پروژه شده است، تقدیر و تشکر کرد و گفت: این پروژه نیز مانند دیگر پروژه‌های قرارگاه در جهت خودکفایی، قطع وابستگی و تامین نیاز داخل است که امیدواریم در اسرع وقت تکمیل گردد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با بیان اینکه در این پروژه از تکنولوژی روز دنیا استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: تجهیزات اصلی پروژه شناسایی شده است و با تمام توان از ظرفیت‌های بومی منطقه حداکثر استفاده را در اجرای پروژه خواهیم کرد.
هوش السادات همچنین تصریح کرد: ظرفیت فاز اول این واحد ۷۰ هزار تن پودر آلومینا از نفلین سینیت است که قابلیت ارتقاء تا ۲۰۰ هزار تن را نیز دارا می‌باشد.
گفتنی است که این آیین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وزارتخانه، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده