تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۰۰
بازدید: ۲۲۴
کد خبر: ۲۱۴۶۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
عضو هیات مدیره شرکت نیک کالا:

نوسانات کیفی محصولات فولاد مبارکه به حداقل ممکن رسیده است/ استفاده از این محصولات باعث مزیت رقابتی شرکت نیک کالا نسبت به رقبا شده است

‌می‌متالز - عضو هیات مدیره شرکت نیک کالا گفت: نوسانات کیفی محصولات فولاد مبارکه به حداقل ممکن رسیده و استفاده از محصولات این شرکت باعث ایجاد مزیت رقابتی شرکت نیک کالا نسبت به رقبا در حوزه کیفیت و قیمت شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد سلیمانی، اظهار کرد: شرکت نیک کالا از ابتدای تاسیس شرکت فولاد مبارکه از محصولات این شرکت استفاده می‌کند. اگرچه در ابتدای تاسیس این شرکت یکسری نوسانات کیفی داشتیم، اما طی جلسات برگزار شده این مشکلات نیز حل شد.

وی افزود: شرکت نیک کالا طی ۲۰ سال گذشته واردات ورق‌های فولادی را از خارج از کشور به صفر رسانده و تنها از محصولات داخلی استفاده می‌کند. اکنون نوسانات کیفی محصولات فولاد مبارکه به حداقل ممکن رسیده است و در حال حاضر این شرکت از ورق‌های سرد فولاد مبارکه یعنی ایکا ۲ و گالوانیزه استفاده می‌کند که کیفیت آن‌ها نیز بسیار مطلوب است.

عضو هیات مدیره شرکت نیک کالا در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از محصولات فولاد مبارکه باعث ایجاد مزیت رقابتی برای این شرکت شده است؟ اظهار کرد: استفاده از محصولات این شرکت باعث شد شرکت نیک کالا نسبت به رقبای خود در حوزه کیفیت و قیمت مزیت پیدا کند. محصولات شرکت نیک کالا صادراتی است و تاکنون نیز شکایتی که به دلیل کیفیت کم مواد اولیه استفاده شده در این شرکت باشد، دریافت نکرده‌ایم.

شرکت فولاد مبارکه در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به ثبت رکورد کیفی سازی محصولات در تاریخ شکل گیری این شرکت شد. بر این اساس بازده کیفی محصولات شرکت فولاد مبارکه به ۹۱ درصد رسید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده