تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۹
بازدید: ۳۴۵
کد خبر: ۲۱۴۶۵۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ارائه تسهیلات به بهره برداران و پیمانکاران معدنی استان بوشهر جهت خرید ماشین آلات از تولیدکنندگان داخلی

‌می‌متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ارائه تسهیلات به بهره برداران و پیمانکاران معدنی جهت خرید ماشین آلات از تولید کنندگان داخلی از سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی خبرداد.

به گزارش می‌متالز، حسن بحرینی با اشاره به اهمیت تولید و حمایت از بخش معدن و صنایع معدنی و کمک به افزایش میزان استخراج مواد معدنی از یک سو و نیاز مبرم بخش معدن به نوسازی، ارتقاء بهره وری و بهبود وضعیت ماشین آلات معدنی موجود، افزود: طبق ابلاغیه وزارت صمت، واحد‌ها و فعالین معدنی که تمایل به خرید از تولیدکنندگان ماشین آلات معدنی ساخت داخل را دارند می‌توانند از تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی با یارانه سود تسهیلات ۴ درصدی بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام و بارگذاری مدارک درخواستی در سامانه CRM صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی به آدرس www.IRANMICO.COM اقدام نمایند.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان عنوان کرد: تحقق توسعه پایدار در بخش معدن، ایجاد تضمین و امنیت سرمایه گذاری در فعالیت‌های معدنی و همچنین هدایت و راهبری این بخش در راستای تحقق اهداف کلان کشور، بخشی از اهداف صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت‌های معدنی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده