تاریخ: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۱
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۲۱۴۸۹۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

ورق خودرو هفت هزار تن محصول گالوانیزه در بورس کالا فروخت

‌می‌متالز - شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه موفق شد ۶ هزار تن ورق گالوانیزه خودرویی و یک هزار تن ورق گالوانیزه لوازم خانگی را در بورس کالای ایران معامله کند.

به گزارش می‌متالز، شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری، امروز شنبه ۲۹ خرداد ماه ۶ هزار تن ورق گالوانیزه خودرویی را در بورس کالا عرضه کرد که با تقاضای ۶ هزار تنی مواجه شد و توانست همه عرضه خود را به فروش برساند.

ورق‌خودرو، ورق گالوانیزه خودرویی را را به قیمت ۲۶۸ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه کرده بود که قیمت معامله بدون تغییر باقی ماند. این شرکت از معامله صورت گرفته ۱۶۰ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

ورق خودرو هفت هزار تن محصول گالوانیزه در بورس کالا فروخت

همچنین نمودار ۲ نشان می‌دهد که شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری امروز شنبه ۲۹ مرداد، یک هزار تن ورق گالوانیزه لوازم خانگی را در بورس کالا عرضه کرد که در مقابل آن، یک هزار و ۲۰۰ تن تقاضا وجود داشت و این شرکت توانست همه عرضه خود را مورد معامله قرار دهد.

ورق گالوانیزه لوازم خانگی شرکت ورق‌خودرو به قیمت ۲۶۸ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شده بود که با رقابت صورت گرفته قیمت معامله به ۲۷۴ هزار و ۱۵ ریال به ازای هر کیلوگرم رسید. این شرکت از معامله ورق گالوانیزه لوازم خانگی توانست ۲۷ میلیارد و ۴۰۱ میلیون تومان درآمد کسب کند.

ورق خودرو هفت هزار تن محصول گالوانیزه در بورس کالا فروخت

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده