تاریخ: ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۲
بازدید: ۵۹۵
کد خبر: ۲۱۵۰۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۳۰

‌می‌متالز - امروز سهامداران شرکت‌های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش می‌متالز، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد یک هزار و ۶۹۱ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۶۳ هزار و ۷۲۳ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۲۱۴ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۵ هزار و ۱۵ میلیارد تومان در بیش از ۵۵۲ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه دارویی برکت، همکاران سیستم و لیزینگ کارآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های کارخانجات داروپخش، کارخانجات تولیدی شهید قندی و مهرکام پارس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۳۴ میلیون ورقه به‌ارزش ۸ هزار و ۱۳۰ میلیارد تومان در ۲۵۷ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۲۸ واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۲۸۴ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، بیمه سامان و صنعتی مینو بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و مواد اولیه دارویی البرز بالک بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده