تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۲۲
بازدید: ۲۸۱
کد خبر: ۲۱۵۵۰۴
سرویس خبر : اجتماعی

ادامه مذاکرات فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سنت‌پترزبورگ

‌می‌متالز - باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، از شب گذشته و صبح امروز پنج‌شنبه سوم تیرماه سال ۱۴۰۰، مدیران باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روند جلسات خود را گام‌به‌گام ادامه می‌دهند.

به گزارش می‌متالز، از شب گذشته و صبح امروز پنج‌شنبه سوم تیرماه سال ۱۴۰۰، مدیران باشگاه‌های فولاد مبارکه سپاهان و زنیت سنت‌پترزبورگ روند جلسات خود را گام‌به‌گام ادامه می‌دهند.

محور اصلی این مذاکرات تا این لحظه مسائل فنی، معرفی تاریخچه، زیرساخت‌های دو باشگاه، آکادمی تیم‌های پایه، تبادل دانش و تجربیات، برگزاری دوره‌های مربیگری مشترک، دیدارهای‌دوستانه در تمامی رده‌های سنی، ورزش بانوان و ... بود است.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور محمدرضا ساکت مدیرعامل، علی ناظری مدیر روابط عمومی و ارتباطات، محمدعلی بصیریان مدیر آکادمی، حامد اصفا مدیر امور بین‌الملل، بهارک حقانی‌فر مدیر امور بانوان به نمایندگی از باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و آلکساندر مدودف مدیرعامل، ماکسیم پوگورلف معاون مدیرکل و رییس دپارتمان توسعه ورزشی و امور حقوقی، آلکساندر سپکا رییس دپارتمان استراتژیک و توسعه کسب و کار و تجارت و آنتوان ماکارنکو رییس دپارتمان روابط عمومی و رسانه‌ای به نمایندگی از باشگاه زنیت سنت‌پترزبورگ و بوریس میستروف سر کنسول فدراسیون روسیه در اصفهان برگزار شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده