تاریخ: ۰۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۴۳
بازدید: ۲۵۰
کد خبر: ۲۱۵۶۳۹
سرویس خبر : اجتماعی
در مسیر تبادل دانش و انتقال تجربیات بین‌المللی صورت گرفت:

نهایی شدن نقشه راه همکاری بین باشگاه سپاهان و زنیت سنت پترزبورگ

‌می‌متالز - مدیرعامل باشگاه سپاهان در دیدار با مدیران باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه گفت: تفاهم‌نامه منعقد شده میان طرفین در راستای گسترش ارتباطات بین‌الملل باشگاه سپاهان و ارتقا دانش فنی و تبادل تجربیات میان دو باشگاه بوده است.

به گزارش می‌متالز، شامگاه جمعه (چهارم تیرماه ۱۴۰۰) مدیران شرکت فولاد مبارکه و باشگاه سپاهان با مدیران باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه در راستای توسعه روابط بین‌الملل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در عرصه ورزش، دیدار و گفتگو کردند و نقشه راه همکاری میان دو باشگاه نهایی شد.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در این نشست با بیان اینکه تفاهم‌نامه منعقد شده در راستای گسترش ارتباطات بین‌الملل باشگاه سپاهان بوده است، اظهار کرد: آنچه در این تفاهم نامه به امضا رسیده در محور‌های مختلف آموزشی، ایجاد کورس‌های مختلف دانش‌افزایی مربیگری، برگزاری تورنومنت‌های دوستانه فوتبال در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان آقایان و بانوان، برگزاری مسابقات دوستانه بین تیم اصلی سپاهان و زنیت، ایجاد کمپ‌های مشترک در اصفهان و سنت پترزبورگ، برگزاری ورکشاپ‌هایی برای ارتقا دانش استعدادیابی و اسکاتینگ، تبادل تجربیات و استفاده از ظرفیت‌های موجود در حوزه سازه‌های ورزشی، چمن‌های ورزشی، پزشکی ورزشی، بخش آی‌تی و آنالیز ظرفیت‌هایی فوتبال و در قالب یک تفاهم‌نامه تا سال ۲۰۲۴ سازمان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه و گسترش ارتباطات بین‌المللی با مساعدت وزارت امور خارجه، سفارت ایران در روسیه، دفتر وزارت امور خارجه در اصفهان، همکاری جناب بوریس، سرکنسول جمهوری فدرال روسیه در اصفهان و همچنین استانداری اصفهان محقق شده است. همچنین هیئت روسی از ظرفیت‌ها و امکانات فوتبال باشگاه سپاهان دیدار کرده و با زیرساخت‌های باشگاه آشنا شدند. شروع این همکاری در قالب یک نقشه راهی است که پیش‌بینی‌های لازم و مشترکی در آن دیده شده است.

الکساندر مدودوف، مدیرعامل باشگاه زنیت، نیز در این دیدار ضمن تشکر از مدیران باشگاه سپاهان و شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: در مدت حضور در ایران و اصفهان، روز‌های مفید و پرکاری در راستای برنامه‌های توسعه‌ای و فرهنگی داشتیم.

وی افزود:، اما مهمتر از همه، تحقق شرایطی برای اجرای توافقاتی است که پیشتر روی کاغذ آمده است. همچنین ارتباطات شخصی نیز بین دو باشگاه انجام شد. به علاوه با نقشه راهی که میان دو باشگاه تنظیم گردید، سوالات و مشکلاتی احتمالی مطرح و حل شد بنابراین اکنون به خوبی می‌دانیم چطور باید اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه زنیت ادامه داد: مقرر شده است یک کمیته مدیریتی در این زمینه ایجاد شود؛ اطمینان قلبی دارم که این کار انجام شده و حرکتی رو به جلو خواهیم داشت.

مدودوف افزود: ما همکار‌های تنگاتنگی داریم و امیدواریم بتوانیم به نتایج مفیدی دست پیدا کنیم. همچنین می‌دانم که جلو روی ما کار‌های سخت، اما جالبی وجود دارد.

وی در پایان خطاب به مدیران باشگاه سپاهان گفت: در ماه سپتامبر منتظر هیئت شما هستیم تا از نزدیک از زیرساخت‌های ما در سنت پترزبورگ دیدار کنید.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده