تاریخ: ۰۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۵۷
بازدید: ۳۴۲
کد خبر: ۲۱۶۰۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آخرین مهلت ثبت نام بنگاه‌های تولیدی استان بوشهر در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر

‌می‌متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان بوشهر، گفت: واحد‌های تولیدی استان بوشهر جهت شرکت در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سطح ملی و استانی تا دهم مرداد ماه سالجاری فرصت دارند با مراجعه به وبگاه مربوطه ثبت نام کنند.

به گزارش می‌متالز، حسن بحرینی افزود: جشنواره کارآفرینان برتر هرساله با هدف شناسایی، انتخاب و معرفی کارآفرینان در سراسر کشور انجام می‌شود و امسال نیز همانند سال گذشته این رویداد مهم در همه بخش‌های اقتصادی به ویژه واحد‌های صنعتی و معدنی فراخوان ثبت نام آن از یک تیرماه ۱۴۰۰ آغاز و تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به نقش مهم صنایع تولیدی در تولید و اشتغال اضافه کرد: فرآیند اجرای چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر با رویکرد اصلی شناسایی و معرفی بنگاه‌هایی که با تکیه برنوآوری به رشد بالا در فروش عملیاتی و اشتغال دست یافته اند (از طریق بررسی عملکرد بنگاه ها) برگزارمی شود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت استان بوشهر، عنوان کرد: تمامی بنگاه‌های تولیدی استان می‌توانند با مراجعه به وبگاه چهار دهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سال ۱۴۰۰ به نشانی karafarinanebatar.mcls.gov.ir یا www. Karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل مدارک و مستندات مربوطه اقدام نمایند.

بحرینی اعلام کرد: بنگاه‌های تولیدی استان می‌توانند جهت کسب اطلاع از جزئیات بیشتربه دبیرخانه این جشنواره مستقردر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر مراجعه نمایند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده