تاریخ: ۰۶ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۱
بازدید: ۳۴۳
کد خبر: ۲۱۶۰۸۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

دستگاه قضایی به مشکل کارخانه سیمان دهلران ورود کرد

‌می‌متالز - دادستان ایلام با‌اشاره به ورود دستگاه قضایی به مشکل کارخانه سیمان دهلران، گفت: مالک طرح تا پایان تیرماه مهلت دارد که کارخانه را تکمیل کند.

به گزارش می‌متالز، افشار خسروی در مورد بلاتکلیفی کارخانه سیمان دهلران، اظهار کرد: این طرح سال ۱۳۸۲ کلنگ زنی و تاکنون به دلایل مختلف به بهره‌برداری نرسیده است. وی با‌اشاره به اینکه مالک این طرح تسهیلات ارزی و ریالی دریافت کرده است، افزود: از سال گذشته دستگاه قضایی استان به مشکلات این کارخانه سیمان ورود کرده است. خسروی زاد بیان کرد: دادستانی استان به طور جدی پیگیر حل مسائل و مشکلات این طرح است تاهرچه زودتر تکمیل شود.
دادستان ایلام با‌اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی طرح کارخانه سیمان دهلران، افزود: فقط ۱۰ درصد کار مانده، باید سرمایه‌گذار هرچه سریع‌تر طرح را تکمیل کند. وی افزود: این طرح نقش مهمی در‌اشتغال و تولید استان دارد، بر همین اساس تا پایان تیرماه به مالک طرح فرصت داده شده طرح را تکمیل کند، هرچند بعضی از موانع مانند بدهی تسهیلات بانکی سرمایه‌گذار نیز وجود دارد.
خسروی زاد اضافه کرد: تاکنون در چند نوبت به مالک طرح فرصت داده شده که طرح را تکمیل کند، متاسفانه تاکنون این مهم محقق نشده است. خسروی زاد افزود: در صورت محقق نشدن این وعده، حتماً دستگاه قضایی استان تصمیم قاطع در مورد این طرح را خواهد گرفت.

منبع: کیهان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده