تاریخ: ۱۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۱۸
بازدید: ۳۸۹
کد خبر: ۲۱۷۴۰۹
سرویس خبر : اجتماعی

اطلاعات تکمیلی از استخدام در آموزش‌وپرورش + لینک و شرایط ثبت‌نام

‌می‌متالز - مهلت ثبت‌نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش تمدید شده و متقاضیان می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز ۱۹ تیرماه در دوره‌های مهارت‌آموزی دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند. اما جزئیات ثبت‌نام در این آزمون چیست افراد باید به کدام سایت مراجعه کنند؟

به گزارش می‌متالز، این تمدید زمان آزمون استخدامی مربوط به آن دسته از افرادی است که از ثبت نام سری اول، دوم و سوم دوره‌های مهارت‌آموزی معلمان حق التدریس، آموزشیاران نهضت سوادآموزی، مربیان پیش دبستان و خرید خدمات آموزشی و پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال ۱۳۹۹ جا مانده‌اند.

اگرچه قرار بود زمان شرکت در این آزمون تا پنجم تیرماه باشد، اما حالا زمان ثبت‌نام تا پایان روز ۱۹ تیرماه تمدید شده است.

اما افراد برای کسب اطلاعات باید چه کنند؟

براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش افراد می‌نوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مسایل مرتبط با دوره مهارت‌آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی

cfu.ac.ir و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی cfu.ac.ir/moavenateamoozesh است. به عبارتی این دو سایت تنها مرجع رسمی اعلام اطلاعات است.

سه مرحله ثبت‌نام افراد
برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش دارای سه مرحله اصلی است:

پذیرفته‌شدگان باید برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت‌آموزی خود و ثبت‌نام غیرحضوری به نشانی hr.cfu.ac.ir مراجعه کنند. افراد تا روز ۱۹ تیر ساعت ۲۴ فرصت مراجعه به این سایت و ثبت‌نام را دارند.

در مرحله بعد، پذیرفته شدگان باید در قسمت «پذیرش مهارت آموزان»، «کد داوطلبی» و «کد ملی» را وارد کنند و با ورود به سامانه، در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز، محل آموزش خود را که یکی از پردیس‌ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور است، مشاهده کنند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.

پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت‌نام غیرحضوری، باید به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود مراجعه کنند. (به عنوان مثال مهارت‌آموزان استان آذربایجان شرقی باید در یکی از موتور‌های جستجو، سایت «مدیریت امور پردیس‌های استان آذربایجان شرقی- دانشگاه فرهنگیان» را جستجو و به این سایت مراجعه کنند.)

اطلاعیه‌ها و برنامه‌های مربوط به دوره مهارت‌آموزی در هر استان روی سایت دانشگاه فرهنگیان همان استان موجود است. شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت‌آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام غیرحضوری
اسکن کلیه صفحات شناسنامه.

اسکن پشت و روی کارت ملی.

اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).

اسکن آخرین مدرک تحصیلی.

اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

منبع: نجارت نیوز

عناوین برگزیده