تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۰:۲۵
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۲۱۷۶۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اجرای قرارداد بزرگ در بیمه رازی

‌می‌متالز - به‌واسطه انعقاد قرارداد شرکت بیمه رازی با وزارت نیرو، کارکنان این وزارتخانه تحت پوشش بیمه رازی قرار گرفتند. مدیرعامل بیمه رازی با بیان اینکه در این قرارداد که جزو بزرگ‌ترین قرارداد‌های صنعت بیمه کشور به شمار می‌آید، جمعیت بیش از نیم‌میلیون نفری تحت پوشش کامل خدمات بیمه رازی قرار گرفتند افزود: قرارداد با وزارت نیرو به دلیل گستردگی و پراکندگی کارکنان این وزارتخانه در سراسر کشور، یکی از بزرگ‌ترین قرارداد‌های صنعت بیمه است و برای بیمه رازی توفیق بزرگی است که این مهم با حضور و نقش پررنگ نمایندگان در این حوزه عملی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، علی جباری افزود: تمامی فرآیند‌های قانونی این قرارداد با ابلاغ رسمی وزارت نیرو انجام شده و تمامی زیرساخت‌های کامل برای اجرای قرارداد در بیمه رازی ایجاد شده است. وی تصریح کرد: سال ۱۴۰۰ سال اوج و شکوفایی بیمه رازی خواهد بود و در گام نخست، این شرکت افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی انجام داد و سرمایه شرکت از ۳۰۰ میلیارد تومان به حدود ۲هزار میلیارد تومان افزایش یافت که ثمره زیادی برای شرکت داشت. مدیرعامل بیمه رازی در خصوص افزایش سرمایه و تاثیر آن بر عملکرد شرکت بیمه رازی افزود: بعد از افزایش سرمایه ۶۰۰ درصدی، این شرکت در صنعت بیمه ارتقای معناداری پیدا کرد و به سومین شرکت بزرگ بیمه‌ای تبدیل شد، بر همین اساس پرتفوی شرکت نیز بزرگ شده است، چراکه ظرفیت‌های شرکت افزایش چشمگیری یافته است.

به گفته وی، همچنین ظرفیت نگهداری شرکت نیز پنج برابر شد که ابزار خوبی برای فعالیت بیشتر و بهتر نمایندگان است. علاوه بر این اخذ مجوز قبولی اتکایی است که در مرحله نهایی است و نقطه قوت خوبی برای بیمه ارزی است. همچنین این افزایش سرمایه سبب شد تا در برخی از کنسرسیوم‌ها نقش رهبری را پیدا کنیم. در حقیقت یکی از بزرگ‌ترین گام‌هایی که در بیمه رازی برداشته شد اصلاح ساختار مالی شرکت است.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده