تاریخ: ۲۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۰
بازدید: ۲۹۰
کد خبر: ۲۱۷۸۰۰

«ایرفرانس» به استقبال تعطیلات زمستانی می‌رود

‌می‌متالز - شرکت ملی هواپیمایی فرانسه، ایرفرانس به تازگی بیانیه‌ای در مورد برنامه زمستانی ۲۱۲۱-۲۰۲۲ خود صادر کرده و به نظر می‌رسد روی مقاصد تفریحی جدید در این بیانیه تاکید شده است. عضو اتحاد SkyTeam در بیانیه خود می‌گوید که سه مقصد جدید را به برنامه زمستانی طولانی مدت خود اضافه خواهد کرد. ایر فرانس شرکت هواپیمایی حامل پرچم کشور فرانسه است که دفتر مرکزی آن در ترامبله آنفرانس، در شمال شهر پاریس قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، ایر فرانس کی‌ال‌ام شرکت مادر این شرکت هواپیمایی محسوب می‌شود که عضو اتحادیه اسکای تیم است. اتحاد هواپیمایی اسکای تیم یکی از سه اتحاد هواپیمایی بزرگ دنیا به شمار می‌رود. این اتحاد در سال ۲ هزار شکل گرفت و در کنار اتحاد استار الاینس و اتحاد وان ورلد به‌عنوان سه اتحاد اصلی و مهم صنعت هواپیمایی دنیا شناخته می‌شوند. در حال اتحاد اسکای تیم از ۲۰ ایرلاین تشکیل شده است و مسافران را به بیش از هزار مقصد در سراسر جهان منتقل می‌کند. به گزارش بخش ترجمه شرکت‌ها، برگرفته از نیوز بریک، درحالی‌که با آغاز گرمای بی‌سابقه تابستانی اکنون وارد ماه جولای شده‌ایم، شرکت ایرفرانس مشغول تلاش و تصمیم‌گیری در مورد انتخاب مسیر‌های تفریحی برای تعطیلات زمستانی است. با شروع اکتبر ۲۰۲۱ و تا مارس ۲۰۲۲، شرکت ایرفرانس پرواز‌های خود را به سه مقصد آفتابی جدید در زمستان ارائه می‌دهد.

زنگبار، عمان و کلمبو

بنابر اظهارات ایرفرانس، از ۱۸ اکتبر، این ایرلاین از فرودگاه پاریس شارل دوگل (CDG) به فرودگاه بین‌المللی عبید امانی کارومه (ZNZ) در زنگبار، تانزانیا پرواز خواهد کرد. این پرواز دو بار در هفته با استفاده از بوئینگ ۷۸۷-۹ انجام می‌شود و در ادامه پرواز منظم ایرفرانس به فرودگاه بین‌المللی جومو کنیاتا (NBO) در نایروبی، کنیا خواهد بود. با توجه به اینکه کشور‌های حوزه خلیج‌فارس نزدیک‌ترین مقصد آفتابی زمستانی برای مسافران اروپایی هستند، ایرفرانس پرواز‌های بیشتری را به آن کشور‌ها اضافه می‌کند. از ۳۱ اکتبر، این شرکت هواپیمایی سه پرواز در هفته از فرودگاه پاریس شارل دوگل (CDG) به فرودگاه بین‌المللی مسقط (MCT) در مسقط، عمان ارائه می‌دهد. کمی بیش از ۷ ساعت پرواز با استفاده از هواپیمای بوئینگ ۷۸۷-۹ انجام خواهد شد. علاوه بر پرواز‌های جدید به عمان، ایرفرانس فرکانس پرواز‌های بین پاریس و دبی را از ابتدای ۲۳ اکتبر به ۱۴ پرواز در هفته افزایش می‌دهد. این غول هواپیمایی همچنین اعلام کرده از اول نوامبر، از فرودگاه پاریس شارل دوگل (CDG) به فرودگاه بین‌المللی بندرانایکه (CMB) در کلمبو، سریلانکا پرواز خواهد کرد. این پرواز‌ها با استفاده از بوئینگ ۷۸۷-۹ انجام می‌شود و در ادامه پرواز‌های ایرفرانس به شهر مال در مالدیو است.

پرواز‌ها به مقصد میامی و تاهیتی

این شهر اگرچه مقصد جدیدی برای ایرفرانس نیست، اما این ایرلاین می‌گوید در زمستان سال آینده تعداد پرواز‌های خود بین پاریس و میامی را افزایش می‌دهد. از تاریخ ۳۱ اکتبر، این ناوگان هوایی از فرودگاه پاریس شارل دوگل (CDG) به فرودگاه بین‌المللی میامی (MIA) در فلوریدا پرواز خواهد کرد. ایرفرانس می‌گوید با استفاده از هواپیما‌های بوئینگ ۷۷۷-۳۰۰ و ایرباس A ۳۵۰ حداکثر ۱۲ پرواز هفتگی به این مقاصد انجام خواهد داد. در مورد سرزمین‌های خارج از کشور فرانسه، ایرفرانس می‌گوید به دلیل تقاضای زیاد مشتری، تعداد پرواز‌های بین پاریس و پلی‌نزی فرانسه را افزایش می‌دهد. پلی‌نزی نام گروهی از ۱۰۰۰ جزیره در اقیانوس آرام است. این جزایر بخشی از قاره اقیانوسیه به شمار می‌آیند. جزایر پلی نزی در مثلث پلی‌نزی قرار گرفته‌اند که یک‌گوشه آن هاوایی، گوشه دیگر نیوزیلند و دیگری جزیره ایستر است. از ۳ نوامبر، ایرفرانس پنج پرواز در هفته نیز بین فرودگاه پاریس شارل دوگل (CDG) و فرودگاه بین‌المللی (PPT) در پپیته، تاهیتی ارائه می‌دهد. این پرواز‌ها با استفاده از هواپیما‌های بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ انجام می‌شود و در ادامه پرواز‌های بین پاریس و لس‌آنجلس است.

توصیه‌های سفر در خصوص بیماری کووید-۱۹

در این خصوص ایرفرانس به مشتریان خود یادآوری می‌کند که همه پرواز‌ها قابل تغییر هستند و نیاز به مجوز دولت دارند. ایرفرانس خاطرنشان می‌کند با توجه به بیماری همه‌گیر کووید-۱۹، مسافران باید محدودیت‌های سفر را به‌دقت بررسی کنند و اقدامات بهداشتی را که در حال حاضر در کشور‌های مختلف ارائه می‌شود، به‌طور کامل درک کنند. ایر فرانس در دهه دوم قرن جدید به ۳۲ مقصد در داخل فرانسه و همچنین به ۱۶۸ مقصد در ۹۳ کشور جهان (شامل شهرستان‌ها و قلمرو‌های ماورا بحار فرانسه) پرواز‌های مسافربری تجاری و ارسال بار انجام داد. به‌عنوان‌مثال در سال ۲۰۱۵ میلادی، ایر فرانس جمعا بیش از ۴۶میلیون مسافر را جابه‌جا کرده است. قطب اصلی این شرکت، فرودگاه شارل دوگل است و فرودگاه اورلی، فرودگاه لیون-سینت اگزوپری، فرودگاه مارسی پروانس، فرودگاه تولوز-بلانیاک و فرودگاه نیس‌کوت دازور نیز به‌عنوان قطب ثانویه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده