تاریخ: ۱۹ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۶
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۲۱۷۸۱۰
سرویس خبر : اجتماعی
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال

سپاهان در نقش جهان طوفان به راه انداخت/ سپاهان ۴ – صنعت نفت آبادان یک

‌می‌متالز - تیم فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۴ بر یک از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

به گزارش می‌متالز، در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان شنبه شب ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ در ورزشگاه نقش جهان پذیرای صنعت نفت آبادان بود و این تیم را با شکست چهار بر یک بدرقه کرد و با کسب ۵۶ امتیاز در رده دوم همچنان تعقیب کننده تیم پرسپولیس تهران است.

در این بازی شاگردان محرم نویدکیا تنها به پیروزی فکر می‌کردند و به هر چیزی که می‌خواستند دست یافتند، در این دیدار سجاد شهباززاده (۲ گل)، محمدرضا حسینی و عزت پورقاز برای سپاهان گلزنی کردند و تک گل آبادانی توسط رضا خالقی‌فر با تجربه به ثمر رسید.

فراموش نشود که صنعت نفت آبادان یک بازی زیبا و بدون حاشیه را ارائه داد، این تیم ۳۳ امتیازی باقی ماند و همچنان در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد.

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان: پیام نیازمند، ولسیانی، محمد نژادمهدی (۷۴-رضا میرزایی)، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی (۷۰- عزت پورقاز)، سروش رفیعی (۶۰-یاسین سلمانی)، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی (۷۴-جلال علیمحمدی)، محمدرضا خلعتبری (۶۰-محمد محبی) و سجاد شهباززاده سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب صنعت نفت آبادان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی حنفی، عبداله ناصری، امید خالدی، محمود مطلق زاده (پیمان بهمنی ۸۶)، امید حامدی فر، حسین ساکی، محمد رضا غبیشاوی، حسین زواری، رضا خالقی‌فر سرمربی: سیروس پورموسوی

تیم داوری: سیدرضا مهدوی، احد سلطانی، محمدصالح عرب آبادی و فرهاد امینی

کارت زرد: سروش رفیعی (دقیقه ۳۰)، محمدرضا خلعتبری (دقیقه ۶۰)، امیدنورافکن (دقیقه ۶۷)، محمد طیبی (دقیقه ۸۴) از سپاهان

دقایق حساس:

دقیقه ۱: شوت سروش رفیعی به بالای دروازه صنعت نفت هدایت شد.

دقیقه ۳: شوت خالقی فر پس از برخورد به دست نیازمند دیرک دروازه سپاهان را لرزاند.

*گل اول سپاهان دقیقه ۴ توسط سجاد شهباززاده: ارسال زیبای سروش رفیعی در عمق به شهباززاده رسید و این مهاجم گلزن با یک ضربه آرام دروازه گروسیان را باز کرد.

دقیقه ۲۱: با اشتباه نژاد مهدی توپ را خالقی فر رسید که شوت محکم این بازیکن را پیام نیازمند به کرنر فرستاد.

*گل دوم سپاهان دقیقه ۳۵ توسط محمدرضا حسینی: حرکت حسینی و رساندن توپ به شهباززاده، با پاس تک ضرب او به خود حسینی همراه بود تا بار دیگر دروازه گروسیان باز شود.

دقیقه ۴+۴۵: حرکت بازیکنان صنعت نفت از سمت راست توپ را در محوطه به ساکی رساند که شوت او از بالای دروازه سپاهان بیرون رفت.

دقیقه ۴۷: پاس عمقی سجاد شهباززاده به خلعتبری رسید و ضربه او را گروسیان به کرنر فرستاد.

*گل صنعت نفت دقیقه ۷۱ توسط رضا خاقی‌فر: پاس رو به عقب نژاد مهدی و فرصت طلبی خالقی‌فر اختلاف را به یک گل رساند.

*گل سوم سپاهان دقیقه ۸۳ توسط سجاد شهباززاده: سجاد شهباززاده پاس دانیال اسماعیلی‌فر را تبدیل به گل کرد.

*گل چهارم سپاهان دقیقه ۹۰+۴ توسط عزت پورقاز: ارسال کرنر احسان حاج صفی از سمت راست با ضربه سر عزت پورقاز تبدیل به گل شد.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده