تاریخ: ۲۱ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۸
بازدید: ۳۲۷
کد خبر: ۲۱۷۹۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تغییر استراتژی استخراج بیت‌کوین از شرق به غرب

‌می‌متالز - شرکت هایو قصد دارد پس از تلاش دوباره رگولاتور‌های چین برای سرکوب این صنعت، استخراج بیت کوین را از شرق به غرب تغییر دهد.

به گزارش می‌متالز، فناوری بلاک چین کانادایی Hive بیش از ۳۰۰۰ دکل استخراج بیت کوین (BTC) خریداری کرده تا استخراج بیت کوین را از شرق به غرب جا به جا کند.

۳۰۱۹ ماینر MicroBT M ۳۰ S که به عنوان بخشی از این معامله از زیرمجموعه Foundry Digital LLC از گروه ارز دیجیتال (DCG) خریداری شده اند، در حال حاضر در تاسیسات Hive در لشوت، کبک و گرند فالز، نیوبرانزویک واقع شده اند.

فرانک هولمز، رئیس اجرایی شرکت Hive با اشاره به مهاجرت گسترده ظرفیت استخراج از چین به ایالات متحده و کانادا، گفت که ورود این شرکت به سایر استخراج کنندگان آمریکای شمالی، هدف این شرکت را برای افزایش شفافیت و پاسخگویی به شرکای خود بیشتر می‌کند.

مایک کولیر، مدیر عامل شرکت Foundry افزود: ما از حضور Hive به عنوان شریک در استخراج کنندگان Foundry USA بسیار هیجان زده هستیم و به نقش خود در تأمین شبکه جهانی استخراج بیت کوین ادامه می‌دهیم.

در این اطلاعیه آمده که با اضافه شدن استخراج کنندگان جدید، قدرت هش کل ۲۶۴ پتاهاش در ثانیه (PH / s) اضافه می‌شود و سرعت هش عملیاتی بیت کوین Hive به میزان ۴۶ درصد تا حدود ۸۳۰ پتا هش در ثانیه افزایش می‌یابد. بر اساس مشکلات فعلی و قیمت بیت کوین، افزایش استخراج کنندگان جدید، ۸۰ هزار دلار درآمد روزانه برای Hive ایجاد می‌کند.

هایو به خاطر تلاش‌های خود برای استخراج با انرژی سبز شناخته شده است. این شرکت مرکز داده با انرژی سبز در کانادا، سوئد و ایسلند دارد. این شرکت اخیراً به دلیل چالش‌های قانونی، تاسیات نروژ خود را به فروش رسانده است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده