تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۱۵
بازدید: ۵۱۵
کد خبر: ۲۱۸۴۸۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

گذشت ۱۰ روز از آتش سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی/ میزان خسارت و علت حادثه اعلام نشد

‌می‌متالز - بعد از گذشت ده روز از آتش سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی در تهران هنوز علت و میزان خسارت اعلام نشده است.

به گزارش می‌متالز، در عصر روز دو شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ انبار‌های اموال تملیکی استان تهران دچار حریق شد که با حضور سازمان آتش نشانی شهرداری و همکاری ارگان‌های انتظامی و حفاظتی، این حادثه مصدوم جدی نداشت و زبانه‌های آتش در همان ساعات ابتدا در زیر سقف انبار‌ها فروکش کرد.

در پی آتش سوزی در انبار‌های اموال تملیکی استان تهران با تاکید افتخاری مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کارگروه تخصصی رسیدگی به علل آتش سوزی و برآورد میزان خسارت به ریاست ابراهیم مولایی جم، عضو هیات مدیره و معاون حقوقی و فروش اموال غیر منقول، رضا بهرامی مدیر جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران بعنوان دبیر کارگروه، سید حسین میرمعینی عضو هیات مدیره و معاون بهره برداری و فروش اموال منقول عضو کارگروه، قاسم رسولی فاضل نماینده قوه قضائیه و عضو هیات عالی نظارت عضو کارگروه، جمشید ارشادیان مشاور مدیرعامل و مدیر حراست عضو کارگروه، محمد اکبری مشاور مدیرعامل و مدیر حوزه مدیرعامل و روابط عمومی عضو کارگروه و سید علی سادات عسگری مدیر حقوقی عضو کارگروه تشکیل شد.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: این کارگره بمنظور هماهنگی با نهاد‌های امنیتی و نظارتی، سازمان آتش نشانی شهرداری و بررسی میدانی محل حادثه تشکیل شده است، که خروجی آن علت دقیق حادثه و برآورد خسارات وارده و همچنین تصمیم گیری برای پیشگیری از بروز چنین اتفاقاتی بوده است. با توجه به اینکه انبار‌های اموال تملیکی شامل کالا‌های متفاوتی می‌باشد بررسی میزان خسارت کمی زمانبر خواهد بود.

گفتنی است، بعد از گذشت ده روز از آتش سوزی در انبار سازمان اموال تملیکی در تهران، هنوز علت و میزان خسارت به کالا‌های موجود در انبار اعلام نشده است. در این انبار‌ها کالا‌های متروکه که صاحبان آن‌ها به هر دلیلی در تامین مجوز‌های واردات ناتوان بوده و همچنین کالا‌های قاچاق نگه داری میشد.

درباره این آتش سوزی ابهاماتی از جمله نحوه حفاظت از انبار‌ها و رعایت برخی نکات مطرح شده که لازم است سازمان مذکور در این خصوص عملکرد مسوولانه داشته باشد. با توجه به اعلام سازمان مذکور باید در روز‌های آتی منتظر شفاف سازی اولیه، علت، میزان خسارت و همچنین سایر ابهامات مدیریتی ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده