تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۰۴
بازدید: ۳۹۵
کد خبر: ۲۱۸۵۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای زنان آسیب دیده

‌می‌متالز - رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مبلغ صد میلیون تومان وام اشتغالی که برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از محل بند ب تبصره ۱۶ اختصاص پیدا می‌کند به صورت قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار برای این زنان نیز می‌تواند در نظر گرفته شود.

به گزارش می‌متالز، رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: زنان آسیب‌دیده اجتماعی که مسیر بازگشت به جامعه و خانواده را انتخاب کنند، می‌توانند از مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام اشتغال بهره‌مند شوند.

وحید قبادی دانا روز پنجشنبه در بازدید از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی راه نوین افزود: این وام برای زنان آسیب دیده اجتماعی که راه نوین را انتخاب کنند و تغییر مسیر بدهند، در نظر گرفته شده است. راه نوین آن راهی است که این زنان بازگشت به جامعه و خانواده را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: این زنان می‌توانند از مشوق‌های ایجاد اشتغال بعد از حرفه آموزی که در مراکز خدمات روزانه زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی خواهند داشت، استفاده کنند.

ایجاد اشتغال پایدار برای زنان

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: مبلغ صد میلیون تومان وام اشتغالی که برای مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از محل بند ب تبصره ۱۶ اختصاص پیدا می‌کند به صورت قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال پایدار برای این زنان نیز می‌تواند در نظر گرفته شود.

قبادی دانا ابراز امیدواری کرد: این امر وسیله‌ای باشد برای اینکه کمک کند تا زنان آسیب دیده اجتماعی بتوانند راه جدیدی را برای زندگی در درون خانواده و در بستر جامعه تجربه کنند.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده