تاریخ: ۲۷ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۱
بازدید: ۳۲۹
کد خبر: ۲۱۸۹۳۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
شکوه معرفت در بستر ورزش؛

تقدیر جامعه ورزش از مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری

‌می‌متالز - جامعه ورزش شهرستان بروجن، از مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به جهت حمایت‌های ایشان از عرصه ورزش، قدردانی و شکوه معرفت را در بستر ورزش به نمایش گذاشت.

به گزارش می‌متالز، با حضور رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجن، رییس هیات فوتبال این شهرستان و رییس دفتر نماینده مردم شریف این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و نشستی صمیمی با مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال وبختیاری، از دغدغه‌های مدیریت این شرکت درخصوص رشد و تعالی ورزش این منطقه تقدیر شد.

در ابتدای این جلسه وحید میرزایی ضمن خیرمقدم به میهمانان، حضور مسوولین ورزشی شهرستان بروجن در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری را به فال نیک گرفت و افزود: مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری به عنوان یک واحد صنعتی تاثیرگذار بر اقتصاد منطقه، حمایت همه جانبه خویش از ورزش این منطقه را وظیفه مهم و اساسی خود می‌داند و در این راه از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد نمود.

در ادامه میهمانان یک به یک به بیان دیدگاه‌های خود در خصوص شرایط حاکم بر ورزش منطقه و نیز تاثیرات حمایت‌های اثر بخش مجموعه ورق خودرو چهارمحال و بختیاری بر ورزش این شهرستان پرداختند.

در پایان این نشست نیز بصورت نمادین از باب قدردانی، پیراهن شماره ۱۰ تیم فوتبال شهرستان بروجن از سوی حاضرین به دکتر میرزایی مدیرعامل ورق خودرو چهارمحال و بختیاری اهدا گردید.

عناوین برگزیده