تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۵۳
بازدید: ۳۴۷
کد خبر: ۲۱۹۰۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

با حضور معاون اول رییس جمهوری؛ از پست بانک ایران تقدیر شد

‌می‌متالز - طی مراسمی با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری، از پست بانک ایران به دلیل کسب دستاورد‌های ارزنده در مناطق روستایی و خدمات رسانی در مناطق محروم کشور تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، در مراسمی که در بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و اکبر کمیجانی رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برگزارشد، از بانک‌های فعال و موفق در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال زایی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قدردانی شد.

در این مراسم از دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران نیز به دلیل اقدامات و دستاورد‌های ارزنده در مناطق روستایی کشور و خدمات رسانی در مناطق محروم تجلیل شد.

بر اساس این گزارش، پست بانک ایران با بهره گیری از زیر ساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از ظرفیت و مشارکت نیروی جوان و تحصیل کرده در مناطق روستایی با ایجاد بیش از ۶ هزار باجه خدمات بانکی، امکان دسترسی و ارائه انواع خدمات ضروری و آنلاین و مورد نیاز ساکنان روستا‌ها را مهیا کرده و نقش موثری در کاهش هزینه‌های ملی، رونق کسب و کار و اشتغال زایی در حوزه‌های مختلف مناطق روستایی کشور داشته است.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده