تاریخ: ۲۸ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۰۳
بازدید: ۳۸۴
کد خبر: ۲۱۹۰۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

کسب رتبه برتر پست بانک ایران در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات

‌می‌متالز - پست بانک ایران در جشنواره شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی عنوان دستگاه برتر را کسب کرد.

به گزارش می‌متالز، با حضور محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیران عامل و روسای شرکت‌های زیر مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در یک نشست ویدئو کنفرانسی، از پست بانک ایران به سبب کسب رتبه برتر در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی جشنواره سطح دستگاهی شهید رجایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سال ۹۹ تقدیر شد.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم با اشاره به اینکه مطابق با برنامه‌های توسعه‌ای یکی از شاخص‌های مهم در مسیر پیشرفت ارزیابی عملکرد است، گفت: همه ما مامور هستیم که به اهداف قوانین بالادستی که برای ما تعیین شده است برسیم.

وی با بیان اینکه هدف در ارزیابی شاخص‌های عمومی، چابک سازی سازمانی است، افزود: پیشرفت تکنولوژی شرایط کار را تغییر داده است و باید همزمان با این پیشرفت‌ها در سازمان تحول ایجاد کنیم و نیروی انسانی را با آموزش ضمن خدمت و اصلاح ساختار در حوزه‌های دیگر به کار بگیریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه محور‌های ارزیابی برای دستگاه‌ها هدفی را تعیین می‌کنند تا در مسیر آن حرکت کنند، اظهار کرد: دو نوع مدیر وجود دارد، مدیرانی که غرق سازمان می‌شوند و مدیرانی که در سازمان حرکت ایجاد می‌کنند و بهره روی را بالا می‌برند و باید از این مدیران تقدیر کرد.

آذری جهرمی با تاکید بر اینکه باید برای پیشرفت و دستیابی به اهداف به لوازم آن در سازمان توجه کرد، گفت: زمانی که برای پیشرفت به ارزیابی‌ها توجه داشته باشید، تمام شاخص‌های اختصاصی و عمومی را مد نظر قرار می‌دهید.

بالاترین مقام حوزه ارتباطات کشور با اشاره به کسب عنوان برتر پست بانک ایران در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، تصریح کرد: پست بانک ایران در شاخص‌های دسترسی بالاترین رتبه را بدست آورده است و این یعنی پست بانک می‌داند در صورتی سایت بانک یک روز بالا نیاید به رضایت مشتریان لطمه وارد می‌شود و این یعنی دسترسی و توجه به هدفی که پست بانک آن را دنبال می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه تمام شرکت‌های زیر مجموعه در جهت بهینه سازی قدم برداشته اند و در نتیجه آن وزارت در سه سال پیاپی در جشنواره شهید رجایی عنوان برتر را کسب کرده است، ادامه داد: سازمان چابک می‌تواند در کشور تغییر ایجاد کند.

آذری جهرمی با بیان اینکه باید از سازمان‌هایی که در جهت اهداف تلاش و آن را گزارش و مستند کرده اند تقدیر کرد، گفت: مدیرانی که تلاش کرده، ولی آن را مستند نکرده اند در حق کارکنان خود اجحاف کرده و از دستگاه‌هایی که رتبه نیاورده اند می‌خواهیم تلاش خود را چند برابر کنند.

وی تلاش چهار ساله گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را در جهت خدمت رسانی به مردم اعلام کرد و افزود: در اپیدمی بیماری کرونا که کشور ما با آن دست به گریبان است، همکاران ما در پست بانک ایران، پست، زیرساخت و سایر شرکت‌های زیر مجموعه و اپراتور‌ها بدون لحظه‌ای توقف به مردم خدمات رسانی کرده اند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان برگزاری کلاس‌های آموزشی تمام مقاطع تحصیلی و حضور پنج میلیون دانشجو و استاد دانشگاه در بستر فضای مجازی برای آموزش را حاصل تلاش همه کارکنان حوزه ارتباطی کشور در دوران کرونا دانست و گفت: آماده سازی و پشتیبانی این حوزه کار کوچکی نبود و ما در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آن را انجام دادیم.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده