تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۲۵۲
کد خبر: ۲۱۹۲۳۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
معاملات این مس‌فروش در بورس‌کالا بررسی شد؛

مشتریان به‌دنبال خبر از کنسانتره و کاتد "فملی"/ مشتری برای مس کم‌عیار R نبود

‌می‌متالز - در هفته منتهی به ۲۵ تیرماه خبری از معاملات انبوه کنسانتره و مس کاتد نبود و تنها معامله این هفته با حجم یک هزار و ۸۴۰ تن به ثبت رسید.

به گزارش می‌متالز، هفته منتهی به ۲۵ تیرماه برای شرکت‌های مس فروش چندان خوش یمن نبود چراکه دومینوی کاهش فروش‌ها اینبار گریبانگیر شرکت ملی صنایع مس ایران هم شد.

نگاهی به معاملات هفته گذشته این شرکت در بورس‌کالا نشان‌دهنده معامله ۱۵ هزار و ۳۰ تنی مجموع محصولات به ارزش ۷۵۴ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان بوده اما؛ در این هفته خبری از معاملات انبوه کنسانتره و مس کاتد نبود و تنها معامله این هفته با حجم یک هزار و ۸۴۰ تن به ثبت رسید و رقمی نزدیک به ۲۰۱ میلیارد تومان به ثبت رسید که یک‌سوم ارزش ریالی هفته گذشته را به خود اختصاص داد.

در ادامه می‌توان به جدول زیر اشاره داشت که محصولات عرضه‌شده این شرکت مس‌فروش چگونه معامله شده است:

مشتریان به‌دنبال خبر از کنسانتره و کاتد

کنسانتره فلزات

با نگاهی به دیگر عرضه‌های این شرکت می‌توان به بخش کنسانتره فلزات گران‌بها نیز اشاره داشت که ۱۸ تن در رینگ معاملات عرضه شد و اتفاقا حجم تقاضای ۵۷ هزارتنی نیز برجای گذاشت، اما در نهایت معامله‌ای شکل نگرفت.

لازم به ذکر است که مس کم عیار R نیز با توجه به عرضه یک هزارتنی، اما در انتها خبری از کشف قیمت نهایی و معامله در این کالا مشاهده نشد.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده