تاریخ: ۲۵ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۲
بازدید: ۲۹۹
کد خبر: ۲۱۹۲۸۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
عرضه فولادساز شرق‌نشین زیر ذره‌بین رفت؛

"خراسان" و عرضه‌های نوبتی سبد محصولات در بورس‌کالا

‌می‌متالز - شرکت فولادخراسان درحالی سبد محصولات خود را در هفته گذشته متشکل شده از "سبد میلگرد" و "شمش بلوم" به بازار ارائه کرد که در این هفته تنها با تک‌محصول سبد میلگرد گام به رینگ معاملات بورس کالا گذاشت.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولادخراسان در معاملات این هفته بورس‌کالای خود، رنگ و بویی دیگر را از خود نشان داد و گویا هر هفته برخی از محصولات خود را به بازار ارائه می‌کند و توانایی عرضه تمام سبد محصولات خود و درآمدزایی بیشتر را ندارد یا نمی‌خواهد این پتانسیل را به رخ بازار بکشد.

این شرکت فولادسازی درحالی سبد محصولات خود را در هفته گذشته متشکل شده از "سبد میلگرد" و "شمش بلوم" می‌دید و عرضه‌ای ۱۵ هزار تنی با درآمد به ارزش ۲۰۷ میلیارد و ۵۱۳ میلیون تومان را به ثبت رسانده بود اما؛ در این هفته "خراسان" تنها با تک‌محصول سبد میلگرد به ارزش ۱۵۴ میلیارد و ۷۷۲ میلیون تومان کار خود را تیرماه به پایان رساند.

میزان عرضه‌های این شرکت از این موضوع حکایت دارد که ۱۰ هزار و ۳۲ تن از سبدمیلگرد به بازار عرضه شد، ولی حجم تقاضای شگفت‌انگیزی ۴ برابر از میزان عرضه‌ها برای این شرکت آمده بود که متاسفانه "خراسان" در حد عرضه‌های خود پاسخ مشتریان را داد تا بسیاری از متقاضیان سبدمیلگرد دست‌خالی از معامله با این شرکت بازگردند.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده