تاریخ: ۳۰ تير ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۱۹
بازدید: ۳۴۶
کد خبر: ۲۱۹۳۳۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

چتر حمایتی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری این بار از بانوان ورزشکار این استان

‌می‌متالز - تیم فوتبال بانوان استان بواسطه حضور در لیگ برتر کشور زیر چتر حمایتی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، وحید میرزایی به مناسبت راه یافتن تیم فوتبال بانوان این استان به لیگ برتر گفت: بانوان این خطه از ایران زمین نه تنها مایه‌ی غرور و عزت منطقه بلکه افتخار ملی محسوب می‌شوند.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری افزود: محدودیت‌های امکاناتی و محرومیت‌های حمایتی این استان نه تنها نتوانسته مردمان غیور و به ویژه شیر زنان آن را منزوی کند، بلکه مسبب ایجاد انگیزه اثر بخش برای فتح قله‌های افتخار شده است.

وی اظهار کرد: این مجموعه بر خود می‌بالد که از قشری از جامعه حمایت می‌کند که با پوششی اسلامی نه به عنوان یک محدودیت بلکه بعنوان یک باور و اعتقاد بهره برده و توانسته آنرا مبدل به یک انگیزه درونی کرده تا برای رسیدن به باور خواستن و توانستن، اینگونه شایستگی‌های خویش را محقق کنند.

وحید میرزایی گفت: بانوان استان چهارمحال و بختیاری بایستی بدانند که تاریخ ساز بوده، هستند و خواهند بود و این مجموعه نیز بر اساس وظیفه اخلاقی حمایت همه جانبه و مستمر خود را از این گنجینه‌های اجتماعی استان در تمامی عرصه ها، خواهد داشت.

شایان ذکر است شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری پس از راه یافتن تیم فوتبال بانوان استان به لیگ برتر، به عنوان نخستین مجموعه صنعتی در استان حمایت مالی یک میلیارد ریالی از ایشان را صورت داد.

عناوین برگزیده