تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۵:۳۹
بازدید: ۴۸۵
کد خبر: ۲۱۹۴۷۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

از ابوالحسن خاکی زاده پدیده و شگفتی ساز هرمزگانی مسابقات والیبال ساحلی ٢٠٢١ آسیا توسط مهندس معروفخانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان تجلیل شد

‌می‌متالز - مهندس معروفخانی با تقدیر از این جوان بندرعباسی در کسب این عناوین قهرمانی گفت: برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در محافل و مجامع ورزشی یک کار بسیار بزرگ و مقدس به شمار می‌رود.

به گزارش می‌متالز، عطاالله معروف خانی با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در اعتماد به جوانان گفت: رهبر انقلاب بار‌ها فرموده اند که هر وقت به جوانان اعتماد کردیم افتخاراتی می‌آفرینند که باور نکردنی است و مطمئنا جوان رعنای هرمزگان جناب خاکی زاده افتخارات بیشتری را برای ایران اسلامی کسب خواهند کرد.

مهندس معروفخانی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در فولاد هرمزگان در عرصه تولید گفت: همکاران محترم بنده در فولاد هرمزگان نیز همواره تلاش می‌کنند که با رشد و تداوم تولید پرچم نظام مقدس اسلامی ایران را برافراشته نگه دارند و در حوزه صنعت برای این مرز و بوم افتخار آفرینی نمایند.

ابوالحسن خاکی زاده متولد ١٣٨١ و روستای تیاب استان هرمزگان بوده و توانست در مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آسیا ٢٠٢١ در رده ١٩ و ٢١سال مقام قهرمانی و عنوان شگفتی ساز این دوره از مسابقات را کسب نماید.

عناوین برگزیده