تاریخ: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۷
بازدید: ۵۰۷
کد خبر: ۲۱۹۹۱۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

جزئیاتی از فیس لیفت کیا تلوراید ۲۰۲۳

‌می‌متالز - تلوراید یکی از مهم‌ترین مدل‌های کیا در آمریکای شمالی است که با تعداد بسیاری به فروش می‌رسد. این مورد اخیرا برای تجهیزات مدل استاندارد ۲۰۲۲ به روز شده است و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد فیس لیفت جامع‌تری برای مدل ۲۰۲۳ در حال انجام است. اکنون، ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری آن داریم.

به گزارش می‌متالز، در اوایل این هفته، نمونه اولیه آزمایش تلوراید مدل ۲۰۲۳ در کره جنوبی را مشاهده کردیم و حالا طراحی غیررسمی آن را مشاهده می‌کنید. آنچه تصور می‌کنیم تصویری کاملا دقیق از شاسی بلند تازه شده است که از تغییرات کوچک، اما قابل توجه در عقب و جلو رونمایی می‌کند. با توجه به نتایج خوب تلوراید در بازار، انتظار نداریم این فیس لیفت اصلاحات اساسی بصری ایجاد کند. در عوض، کیا احتمالا با تغییر دادن گرافیک داخلی چراغ‌های جلو، همچنین الگوی جلوپنجره رادیاتور که شکل‌های بارزتری به آن می‌دهد، فاشیای جلوی خودرو را کمی تغییر دهد. همچنین، این چراغ‌های LED که در سپر مدل فعلی قرار دارند ممکن است با فیس لیفت از بین بروند. در پشت، نمونه اولیه آزمایشی اوایل این ماه نشان می‌دهد که تغییرات کمی در چراغ‌های عقب انجام می‌شود. بسته به تریم، ممکن است تغییرات دیگری نیز وجود داشته باشد، اگرچه استتار اجازه نمی‌دهد در حال حاضر بیشتر ببینیم.

تلوراید یک مدل نسبتا تازه در بازار است و با تازه‌سازی از ژوئن سال جاری، انتظار نداریم که مدل ۲۰۲۳ را قبل از ماه‌های اول سال آینده ببینیم. مطمئنا مدل بازار داخلی می‌تواند قبل از پایان سال ۲۰۲۲ نشان داده شود، اما مدل ایالات متحده به این زودی‌ها وارد بازار نمی‌شود.

منبع: دنیای اقتصاد

عناوین برگزیده