تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۱
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۲۲۰۱۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خبر داد:

بهره‌برداری از ۴۲ طرح صنعتی بالای ۹۰ درصد پیشرفت در هرمزگان تا پایان سالجاری

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهار داشت: ۴۲ طرح صنعتی با پیشرفت کاری ۹۰ درصد به بالا در استان هرمزگان در حال اجرا است.

به گزارش می‌متالز، خلیل قاسمی با بیان اینکه قرار است این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری برسند گفت: سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح‌ها هیجده هزار و سیصد و ده میلیارد ریال است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افزود: پس از تکمیل و افتتاح این طرح‌ها حدود دو هزار و ۲۹۸ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.
وی بیان داشت: در همین زمینه امسال برنامه‌هایی نظیر تشکیل جلسات هفتگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، معرفی تولیدکنندگان به بانک‌های عامل برای اخذ تسهیلات و پیگیری برای رفع مشکلات طرح‌ها و واحد‌های صنعتی از طریق دستگاه‌های اجرایی از جمله اولویت‌های مهم سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان برای شتاب بخشیدن به رونق اقتصادی است.
قاسمی در پایان خاطر نشان کرد: طرح‌های بالای ۹۰ درصد بیشتر در انواع گروه کالایی محصولات غیرفلزی، غذایی و آشامیدنی، چوبی، ساخت ماشین آلات و تجهیزات و استخراج کانه‌های فلزی هستند در شهرستان‌های بندرعباس، بندرلنگه، جاسک، پارسیان، بشاگرد، خمیر، میناب، حاجی آباد، رودان و سیریک مستقرند.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده