تاریخ: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۳۶۷
کد خبر: ۲۲۰۴۳۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ثبت رکورد ۱۴۰۸ میلیارد تومانی «ارفع» در فروش تیرماه

‌می‌متالز - شرکت آهن و فولاد ارفع از ثبت رکورد فروش در ماه گذشته (تیر) مبنی بر فروش ۱۴۰۸ میلیارد تومان محصولات خود، خبر داد.

به گزارش می‌متالز، متوسط تولید ماهانه شمش آهن و فولاد ارفع در سال ۹۹، ۶۸ هزار تن بوده و در فصل بهار میانگین تولید عالی ۷۷ هزار تنی ثبت شد. در تیر ماه با توجه به کاهش سطح فعالیت، ۳۲ هزار تن شمش تولید داشت.

«ارفع» در سال گذشته به طور میانگین ۶۷ هزار تن شمش در هر ماه به فروش رسانده که این رقم در فروردین ماه ۳۱، اردیبهشت ۴۶ و خرداد ۶۰ هزار تن گزارش شد. اما در تیر ماه، از موجودی انبار خود استفاده کرد و ۱۱۰ هزار تن شمش، شامل ۵۳ هزار تن داخلی و ۵۷ هزار تن صادراتی به فروش رساند که رکورد فروش مقداری ماهانه شرکت می‌باشد.

مبلغ درآمد ماهانه «ارفع» در سال گذشته رشد خوبی را داشت و در اسفند عدد خارق العاده ۱،۱۲۶ میلیارد تومانی را ثبت کرد. در فصل بهار میانگین مبلغ ۵۵۷ میلیاردی را ثبت کرد. در تیر ماه، اما با ۱۴۰۸ میلیارد تومان فروش، رکورد اسفند ماه را ۲۵ درصد ارتقا داد.

نرخ فروش شمش متوسط سال گذشته ۸،۵۲۵ تومان ثبت شد. در بهار میانگین نرخ فروش ۱۱،۸۴۹ تومان به ازای هر کیلوگرم محصول بوده و نرخ فروش شمش در تیر ماه ۱۲،۶۴۸ تومان ثبت شد.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده