تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۰:۵۱
بازدید: ۱۰۱۷
کد خبر: ۳۳۰۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
دکتر پورابراهیمی در بازدید از کارخانه فولاد راور خبر داد:

آغاز بهره برداری 100 هزار تن آهن اسفنجی فولاد راور با اشتغال 350 نفری تا پایان شهریور/ پروژه ذوب فولاد راور در فاز 2 در دستور کار قرار گرفته است

می متالز - رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: طی توافق با مجموعه مدیریتی فولاد راور تا پایان شهریور ماه آغاز بهره برداری را جهت تولید 100 هزار تن آهن اسفنجی در سال خواهیم داشت.
آغاز بهره برداری 100 هزار تن آهن اسفنجی فولاد راور با اشتغال 350 نفری تا پایان شهریور/ پروژه ذوب فولاد راور در فاز 2 در دستور کار قرار گرفته است

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، دکتر محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به سفر خود به راور و بازدید از پروژه طرح فولاد این شهرستان گفت: اقدامات انجام شده تقریبا مسیر حرکت را مهیا کرده که هر چه زودتر بتوانیم عملیات بهره برداری آن را داشته باشیم.
وی گفت: براساس توافقاتی که امروز با مجموعه مدیریتی فولاد راور انجام شد تا پایان شهریور ماه آغاز بهره برداری را جهت تولید 100 هزار تن آهن اسفنی در سال را خواهیم داشت.
پورابراهیمی افزود: اقدامات برای ایجاد بخش ذوب فولاد راور هم در دستور کار قرار گرفته و براساس برنامه زمانبندی و توافقات صورت گرفته پایان اردیبهشت ماه برنده پروژه مشخص خواهد شد و حداکثر تا خرداد ماه سال آینده شاهد بهره برداری از این مجموعه سرمایه گذاری خواهیم بود. 
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: مبلغ سرمایه گذاری که تاکنون در فولاد راور انجام شده 350 میلیارد تومان است که برای حدود 350 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد: پروژه بعدی هم 250 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بر خواهد داشت که 200 نفر شغل را ایجاد می کند و فاز سوم هم از سال 99 به بعد در خصوص ایجاد واحد نورد خواهد بود.

عناوین برگزیده