تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۵۲
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۳۳۲۲۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد:

ارسال بیش از 11 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت : در هفته سوم فروردین امسال 11 میلیارد و 100 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی توسط ستاد صنعتگران، معدنکاران و اصناف این استان جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شده است.
ارسال بیش از 11 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده

به گزارش می متالز، جهانگیر شاهمرادی ضمن اعلام این خبر گفت: از ابتدای وقوع سیل در کشور و در همان ایام تعطیلات نوروز ستاد جمع آوری و ساماندهی کمک های صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان البرز در این سازمان تشکیل شد که تا این لحظه توانسته است در چند نوبت، کمک های خود را به مناطق سیل زده ارسال کند.

وی افزود: این کمک ها شامل محصولات بهداشتی، ظروف یکبار مصرف، نان، کلمن، بخاری، شیرخشک، پوشک، مواد غذایی و... بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره میزان این کمک ها تصریح کرد: چهار و نیم تن کنسرو، دو و نیم تن چای، یک تن برنج، 11 تن شوینده، دو تن حبوبات، 10 تن مربا و کمپوت، 26 تن آب معدنی، 30 هزار متر مربع پتو و موکت و 9 تن روغن مایع دیگر اقلام ارسالی صاحبان صنایع و معادن استان البرز به مناطق سیل زده بوده است.
شاهمرادی با بیان اینکه کمک ها به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد، گفت: صنعتگران، معدنکاران و اصناف استان البرز تاکنون بارها مناعت طبع خود را به اثبات رسانده و همیشه یاور مردم بوده اند؛ همچنان که در زلزله کرمانشاه نیز استان البرز جزو اولین استان هایی بود که کمک های خود را به این منطقه ارسال کرد.

عناوین برگزیده