تاریخ: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۴:۳۸
بازدید: ۳۹۱
کد خبر: ۳۶۰۷۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

مراحل پایانی خط تولید کارخانه فولاد راور

می متالز - نماینده مردم کرمان وراور در مجلس گفت: این کارخانه نزدیک به مراحل پایانی است و شروع به جذب نیرو کرده است.
مراحل پایانی خط تولید کارخانه فولاد راور

به گزارش می متالز، محمد مهدی زاهدی با اشاره به راه اندازی کارخانه فولاد بوتیا در آینده نزدیک اظهار داشت: قرار بود در منطقه راور کارخانه کک سازی ایجاد شود که با بررسی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که موفقیت آمیز نخواهد بود و طی صحبت هایی که در شورای اداری چندین سال قبل انجام شد، تصمیم گرفتیم که با کمک کارخانه گل گهر سیرجان در این منطقه کارخانه فولاد ایجاد کنیم.

نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی افزود: این کارخانه نزدیک به مراحل پایانی است و شروع به جذب نیرو کرده است که 90 درصد نیروهای آن بومی راور هستند.

وی تصریح کرد: این کارخانه در حال حاضر مختص تولید فولاد اسفنجی است و فولاد اسفنجی به خودی خود قابلت استفاده ندارد و باید ذوب شده و تبدیل به نورد شود و طبق توافق های صورت گرفته و موافقت هیئت مدیره گل گهر کارخانه توسعه خواهد یافت.

زاهدی گفت: در کنار کارخانه فولاد اسفنجی کارخانه نورد هم ایجاد می شود و برای احداث کارخانه نورد اعلام مناقصه کرده اند و به دنبال شرکت سرمایه گذار و پیمانکار هستند که شروع به کار کند.

نماینده مردم کرمان وراور در مجلس عنوان کرد: طی مذاکراتی که صورت گرفته با یک شرکت چینی پیشنهاد داده ایم که کارخانه بوته گرافیت را با بررسی های لازم در اینجا ایجاد کنند و در نهایت سه کارخانه در این محل ایجاد شود.

وی اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و طی دعوتی که از رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور شده ، این مرکز درمانی در شهرستان راور روز سه شنبه هفته جاری به صورت رسمی افتتاح می شود.

عناوین برگزیده