تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۵:۴۳
بازدید: ۳۱۴
کد خبر: ۴۴۸۹۱
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبرداد

گازرسانی به ۸۱ درصد از صنایع استان بوشهر

می متالز - مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: بیش از ۸۱ درصد از واحدهای صنعتی استان بوشهر گازرسانی شده‌اند که این واحدها، از ۱۳ میلیارد مترمکعب گاز مصرفی سراسر استان، ۹۹ درصد را به خود اختصاص می‌دهند.
گازرسانی به ۸۱ درصد از صنایع استان بوشهر

به گزارش می متالز، مسلم رحمانی با اعلام این خبر گفت: این تعداد واحد صنعتی با بهره‌مندی از بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳، وفق مصوبه شورای اقتصاد به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند که تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی زیست محیطی، رونق تولید و اشتغال استان داشته است.

وی با بیان اینکه در استان بوشهر ضریب نفوذ گازرسانی شهری ۹۹ درصد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی ۹۶ است، افزود: اکنون ۳۶ شهر و ۴۱۱ روستا زیر پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند که بر این اساس، بیش از ۱۵۱ هزار خانوار شهری و حدود ۳۷ هزار خانوار روستایی از گاز بهرمند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر دارای بیش از ۶ هزار کیلومتر شبکه توزیع، ۷۱۵ کیلومتر خط تغذیه و بیش از ۱۹۹ هزار انشعاب است.

به گفته رحمانی، اکنون همه مشترکان خانگی، عمده و تجاری استان بوشهر قبوض خود را به صورت آنی دریافت می‌کنند، همچنین سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط با مشتریان (CRM) این شرکت راه‌اندازی شده و در اختیار مردم قرار گرفته است تا بتواند به بهبود کارایی و اثربخشی کیفیت خدمات شرکت کمک کند.

عناوین برگزیده