تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۲:۲۵
بازدید: ۳۰۰
کد خبر: ۴۴۹۹۱

انتصاب اعضای جدید کمیته مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها

می متالز - با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، اعضای جدید کمیته مدیریت عملکرد منصوب شدند.
انتصاب اعضای جدید کمیته مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه‌ها

به گزارش می متالز، با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، عباس وفائی، مدیرکل تجهیزات و سامانه های فرودگاهی و مجید یارندی، سرپرست اداره کل مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی به عنوان اعضای کمیته مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب شدند.

پیش از این حمیدرضا سیدی، معاون برنامه ریزی، نظارت و امور اقتصادی به عنوان رییس، شهرام خلج زاده، مدیرکل دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد به عنوان دبیر و علی شورمیج، معاون توسعه مدیریت و منابع به عنوان عضو کمیته مدیریت عملکرد منصوب شده بودند.

این کمیته برای اجرای برنامه هشتم نقشه راه اصلاح نظام اداری، فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات کشوری و اجرای ارزیابی سالانه واحدهای سازمانی و دستگاه ها تشکیل شده است.

از جمله وظایف اعضای کمیته مدیریت عملکرد می توان به راهبری استقرار نظام مدیریت عملکرد، تدوین معیارها، شاخص ها و روش ارزیابی برنامه ها، مقایسه نتایج ارزیابی ها و تحلیل دوره ای آنها و ارایه گزارش به شورا، تهیه برنامه نظام مند کردن نظارت مردم و تشکل ها بر دستگاه و رعایت حقوق شهروندی، تعیین موضوعات محوری نظام اداری نظیر بهره وری و کیفیت، شفافیت، پاسخگویی و مشارکت مردم و تعریف روش سنجش هر یک از موضوعات فوق، تحلیل عملکرد و ارایه گزارش به شورا اشاره کرد.

منبع: تین نیوز
عناوین برگزیده