تاریخ: ۱۴ تير ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۹:۱۴
بازدید: ۴۲۳
کد خبر: ۴۶۰۳
سرویس خبر : انرژی

انگلیس: توجه به انرژی های تجدیدپذیر و افزایش تقاضای ورق تخت

می متالز - انگلیس یکی از تولید کننده های لیدر انرژی های تجدیدپذیر دنیاست. در سه ماه نخست سال جاری نیز تولید انرژی های تجدید پذیر در این کشور رکورد بالایی ثبت کرد که بیشتر به کمک تولید بالای بخش انرژی های بادی بود. توسعه صنعت انرژی های تجدیدپذیر و به ویژه انرژی بادی یکی از منابع مهم رشد تقاضای ورق تخت این کشور است.
انگلیس: توجه به انرژی های تجدیدپذیر و افزایش تقاضای ورق تخت

سه ماه نخست امسال تولید انرژی های تجدیدپذیر انگلیس 5.1 درصد رشد سالانه داشته به 24.8 تراوات ساعت رسید و معادل بیش از 25 درصد کل تولید برق انگلیس را در بر داشت. تولید انرژی از توربین های بادی زمینی 20 درصد رشد داشته که به دلیل افزایش ظرفیت تولید بود و تولید انرژی بادی دریایی 2.7 درصد افت داشت که به دلیل کاهش سعت باد نسبت به سه ماهه نخست سال 2016 بود.

در این بین اخیرا تصحیلات ویژه ای برای صنعت انرژی های تجدید پذیر در انگلیس در نظر گرفته شده که معافیت مالیاتی تا 80 درصد هزینه های غیر مستقیم شرکت های مربوطه را در بر می گیرد ومی تواند به افزایش تعداد پروژه های ساخت مزارع توربین های بادی منجر شود. این رشد فرصت خوبی برای تولید کننده های داخلی فولاد به ویژه ورق تخت خواهد بود تا در بازار داخلی فروش بهتری داشته باشند.

منبع: ایفنا
عناوین برگزیده