تاریخ: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۱۱۰
کد خبر: ۵۰۸۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با اهتمام کارگروه رفع موانع تولید استان البرز؛

مشکل ترخیص کالاهای یکی از واحدهای تولیدی البرز از گمرک حل شد

می متالز - معاون هماهنگی امور اقتصادی استان البرز با اشاره به لزوم تحقق شعار سال برمبنای رونق تولید، گفت: مشکل یکی از واحدهای تولیدی البرز که بیش از ۹۰ پرسنل بیمه شده دارد، مرتفع شد.
مشکل ترخیص کالاهای یکی از واحدهای تولیدی البرز از گمرک حل شد

به گزارش می متالز، «جهانگیر شاهمرادی» در خصوص تشکیل کارگروه رفع موانع تولید استان که در یکی از واحدهای تولیدی شرکت صنعتی برگزار شد، گفت: محصور شدن حساب بانکی، مهم ترین مشکل این واحد تولیدی موفق در صنعت غذایی بود که جهت رفع مشکلات آن چاره اندیشی شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به رشد رونق تولید برمبنای شعار سال، گفت: بنابر مشکلاتی که این واحد صنعتی با بانک پیدا کرده بود، مشکلاتی رخ داد، که باعث مسدود شدن حساب ها و جلوگیری از ترخیص واحد صنعتی در گمرک شد.

شاهمرداری با اشاره به فعالیت بیش از 90 نفر پرسنل بیمه شده در این واحد صنعتی، مطرح کرد: با نتایج به دست آمده همراه با اعضای موثر کارگروه تسهیل موانع تولید به محل واحد مربوطه رجوع و باتوجه به مصوبه ای، موافقت هم بانک و هم واحد صنعتی را گرفته شد و در مدت۸  روز آینده مشکل واحد صنعتی حل می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز، توضیح داد: از ابتدای سال جاری تا کنون کارگروه رفع موانع تولید جلسات پیوسته ای را با دستور العمل بررسی و رفع مشکلات بخش اقتصادی برپا کرده اند که این امر در راستای رونق تولید است.

عناوین برگزیده