تاریخ: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۳۰۲
کد خبر: ۶۶۰۶۷
سرویس خبر : انرژی
در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان تاکید شد:

منطقه پارسیان، عسلویه ای دیگر شود/ برنامه ایجاد ظرفیت 15 میلیون تنی محصولات پتروشیمی و 4 میلیون تنی فولاد در "پارسیان"

می متالز - آیین تکریم و معارفه مدیرعامل منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با حضور رییس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد.
منطقه پارسیان، عسلویه ای دیگر شود/ برنامه ایجاد ظرفیت 15 میلیون تنی محصولات پتروشیمی و 4 میلیون تنی فولاد در "پارسیان"

به گزارش می متالز، مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان با حضور خداداد غریب پور، رئیس هیات عامل ایمیدرو، فریدون همتی استاندار هرمزگان، ناصر شریفی نماینده مردم غرب استان هرمزگان، خلیل قاسمی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان و جمعی از اعضای هیات مدیره و مدیران منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان در ایمیدرو برگزار شد.

غریب پور در این مراسم ضمن گرامی داشت روز 13 آبان، از زحمات حسن شاهرخی مدیرعامل پیشین منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان قدردانی و طی حکمی وی را به سمت رئیس هیات مدیره این منطقه منصوب کرد. همچنین مسعود پاکزاد را به عنوان مدیرعامل جدید منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان معرفی کرد.

طی این مراسم از زحمات داداش و سلیمانی از اعضای هیات مدیره منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان تقدیر و بابایی و شجاعی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی شدند.

رییس هیات عامل ایمیدرو در این مراسم ضمن تشکر از استانداری و نماینده غرب استان هرمزگان افزود: دستیابی به تولید 15 میلیون تن پتروشیمی و 4 میلیون تن فولاد در این منطقه منجر به ایجاد منطقه ای همچون عسلویه در جنوب ایران خواهدشد که بتوانیم به آن افتخار کنیم. وی ادامه داد: امیدوارم مدیرعامل جدید با همکاری استانداری، نماینده مجلس و سازمان صنعت معدن و تجارت استان هرمزگان و تیم توانمندی که در اختیار این مجموعه قرار دارد بتوانند این میراث ارزشمند را برای مردم این منطقه به جای گذارند.

ناصر شریفی نماینده غرب استان هرمزگان نیز ضمن گرامیداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهارکرد: حضور شاهرخی، عملکرد مدیرعامل پیشین منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان موجب ایجاد وحدت و همدلی میان مردم منطقه و ایجاد امنیت در منطقه شد. وی تاکید کرد: ارتباط و تعامل مناسب وی از دیگر دلایل دستیابی به موفقیت در این منطقه بوده است.

وی افزود: ایجاد منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان یک رویداد بزرگ اقتصادی، تولیدی و صنعتی در مقیاس ملی در غرب استان هرمزگان بود که می تواند نویدبخش آینده خوب برای مردم این منطقه باشد. به گفته این نماینده مجلس، یکی از نکات مهم در این منطقه توجه به مسئولیت اجتماعی برای ایجاد رفاه، آرامش و بهبود وضعیت زندگی مردم منطقه است که ایمیدرو بدان توجه می کند.

 

تعامل با سرمایه گذاران

استاندار هرمزگان نیز گفت: تعامل خوب شاهرخی با مردم، سرمایه گذاران مورد تقدیر است، گرچه پاکزاد نیز تجارب ارزنده ای در بخش سرمایه گذاری داشته و با دقت در تصمیم گیری امیدوارم جذب سرمایه گذار و حمایت از سرمایه گذران در این منطقه با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی حمایت از سرمایه گذاران در استان هرمزگان را از اولویت های استانداری اعلام و خاطرنشان کرد: امیدوارم تا زمان باقی مانده از دولت دوازدهم بتوانیم شاهد دستیابی به موفقیت های بیشتری در این منطقه باشیم چرا که جذب و حمایت از سرمایه گذاران برای ما بسیار حائز اهمیت است.

در ادامه شاهرخی نیز از همکاری استانداری و نماینده مردم غرب استان هرمزگان طی مدیریت خود قدردانی کرد. پس از آن پاکزاد تقاضای ادامه همکاری استانداری و نماینده مردم غرب استان هرمزگان را همچون گذشته خواستار شد. وی همچنین سرمایه واقعی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان را پرسنل و سرمایه گذران این منطقه عنوان کرد.

پاکزاد سوابق مدیریتی همچون مدیرکل اقتصادی استانداری هرمزگان، مدیرکل دفتر سرمایه گذاری استانداری هرمزگان، عضو کمیسیون واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی قشم، دبیر اجرایی ستاد توسعه پایدار امنیت شرق و غرب هرمزگان، نماینده استانداری در سازمان توسعه سواحل مکران، مشاور استاندار هرمزگان، مدیر عامل خانه مطبوعات هرمزگان

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده