تاریخ: ۰۵ دی ۱۳۹۸ ، ساعت ۱۶:۰۲
بازدید: ۱۰۵۴
کد خبر: ۷۶۱۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

شرکت رهاورد سازندگی آزادگان (رسا) موفق به اخذ گرید یک ابنیه و همچنین ارتقا گرید آب تاسیسات و راه شد.

می متالز - محمد گلاب کش مدیر عامل شرکت رهاورد سازندگی آزادگان با اعلام این مطلب گفت: در کل کشور حدودا ۲۰۰ شرکت دارای گرید یک ابنیه هستند که بخش بسیار عمده ای از آنها از شرکتهای دولتی یا وابسته به نهادهای دولتی هستند و شرکت رهاورد سازندگی آزادگان جز معدود شرکتهای خصوصی است که موفق به اخذ این گرید شده است.
شرکت رهاورد سازندگی آزادگان (رسا) موفق به اخذ گرید یک ابنیه و همچنین ارتقا گرید آب تاسیسات و راه شد.

به گزارش می متالز، گلاب کش در ادامه با اشاره به ارزش این گرید گفت: از این پس شرکت رهاورد سازندگی آزادگان می تواند در سال به صورت همزمان ۴ پروژه ی عمرانی در حوزه ابنیه به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان را اجرایی نماید.

مدیر عامل شرکت رهاورد سازندگی آزادگان در ادامه گفت: با اخذ این گرید امکان ورود به بورس و تبدیل شدن به یک شرکت سهامی عام و عرضه ی سهام شرکت به مردم نیز امکان پذیر است و همچنین امکان شرکت در بزرگترین مناقصات و مزایده های داخل و خارج کشور فراهم خواهد شد.

گلاب کش مدیر عامل شرکت رهاورد سازندگی آزادگان همچنین برنده شدن در بعضی از مناقصه ها بصورت ترک تشریفات را از مهم ترین ارزشهای شرکتهای دارای گرید یک دانست و گفت: با اخذ این گرید این امکان فراهم می شود که پروژه های بزرگ عمرانی و پروژه های انبوه سازی که توسط نهادهای دولتی باید به شرکتهای پیمانکاری برای اجرا سپرده شوند، بدون شرکت در مناقصه و بصورت ترک تشریفات این پروژه ها را اجرایی نمایند.

گلاب کش افزود: اعتبار مادی این گرید نیز بدین صورت است که با استفاده از آن می توان از ضمانتامه ها، وام ها و گشایش های اعتباری نزد بانکهای عامل کل کشور استفاده شود.

گفتنی است شرکت رهاورد سازندگی آزادگان پس از اخذ گرید یک در بخش ابنیه موافقت های لازم را برای پروژه ی ساختمان سازی در طرح ملی مسکن به تعداد ۱۷۰ واحد و ۱۰۵ واحد در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان اخذ کرده و عملیات ساخت آنها شروع شده است.

همچنین اجرای پروژه ی ۱۰۵ واحدی برای بهزیستی زاهدان، ۲۰۰ واحدی در قزوین و ۲۰۰ واحدی دیگر در شهر پاکدشت نیز از جمله پروژه هایی است که در پی اخذ گرید یک ابنیه به شرکت رهاورد سازندگی آزادگان واگذار شده است.

عناوین برگزیده