تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۷۹۵
کد خبر: ۱۳۸۰۰۱
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد:

جایگاه شاخص نمایشگاه تاسیسات ایران در میان نمایشگاه های تخصصی قاره آسیا/ نوآوری در تولید و کیفیت بالای تولیدات صنعتی تاسیساتی ایران

می متالز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به آغاز فعالیت نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ایران گفت: نمایشگاه تاسیسات ایران در میان نمایشگاه های تخصصی قاره آسیا از جایگاه ممتازی برخوردار است.
جایگاه شاخص نمایشگاه تاسیسات ایران در میان نمایشگاه های تخصصی قاره آسیا/ نوآوری در تولید و کیفیت بالای تولیدات صنعتی تاسیساتی ایران

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/181267/photo_2020-10-21_15-07-29.jpg

به گزارش می متالز، بهمن حسین زاده از رشد کمی و کیفی تولیدات متنوع ایرانی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی خبر داد و افزود: توجه به فناوری های جدید، تبادل دانش فنی و اطلاعات روز بین زنجیره تولید و مصرف با ایجاد فرصت های تازه سرمایه گذاری، توسعه بازارهای داخلی و خارجی با کالاها و اقلام باکیفیت رقابتی از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه تخصصی است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه تجهیزات فنی و پیشرفته جدید، ظرفیت های بالای صنایع ایرانی، ابداعات و نوآوری های متخصصان ایرانی را در معرض دید اهل فن می گذارد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ادامه داد: تولیدکنندگان ایرانی در تراز تولید کننده های جهانی هستند که با ارتقای کیفیت، نام و اعتبار و برندسازی در سطح دنیا شناخته و عرضه می شوند.

حسین زاده گفت: یکی از راههای دستیابی به پیشرفت در این حوزه، معرفی و شناساندن توانایی های فنی، تولیدی و صنعتی با کیفیت جهانی با پیشرفته ترین روشهای تولید در نمایشگاه های تخصصی سالیانه می باشد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی با تاکید بر اینکه صنعت ساختمان و الگوهای نوین ساختمان سازی مدرن از تاثیر بالای صنعت تاسیسات ایرانی و سیستم های نوین سرمایشی و گرمایشی تاثیر پذیر است اضافه کرد: یکی از قدیمی ترین و گسترده ترین صنایع با ارزش افزوده که تاثیر بسزایی در بهبود، آسایش و کیفت زندگی را دارد؛ صنعت تاسیسات است.

لازم به یادآوری است؛ نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی از۳۰ مهرماه بمدت ۴ روز با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برای مهندسان و متخصصان برگزار می شود.

عناوین برگزیده