تاریخ: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۶۲۳
کد خبر: ۱۴۱۲۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صورت های مالی ۶ماهه «بکام» منتشر شد

می متالز - شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۹ را منتشر کرد.
صورت های مالی ۶ماهه «بکام» منتشر شد

به گزارش می متالز، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در اطلاعیه منتشر شده خود به سود عملیاتی ۲۸۰میلیارد ریالی اشاره کرده  که نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته ۲۲۹درصد افزایش داشته است. همچنین سود خالص این شرکت در ۶ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته با افزایش ۳۴۸درصدی به مبلغ ۱۸۵میلیارد ریال رسید.

این شرکت با رشد ۳۹۲درصدی سود انباشته ۶ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال مالی گذشته، مبلغ آن را ۲۳۲میلیارد ریال منتشر کرد و به سود ۲۳ریالی برای هرسهم دست یافت.

در اهداف و برنامه های راهبردی «بکام» در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام شده است که علیرغم اینکه عمدتا فروش از طریق مناقصات انجام و قیمت آن غیر قابل پیش بینی است، قیمت فروش حتی الامکان متناسب با نرخ مواد اولیه و عاملهای انرژی تعیین می شود.

بکام، اصلاح ساختار و سازماندهی فروش را از برنامه های با اهمیت شرکت برای دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۰اسفند۱۳۹۹ اعلام کرده است و همچنین به دنبال بهبود نسبت های مالی و شاخص های عملکردی است.

 

عناوین برگزیده