تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۲
بازدید: ۳۰۱
کد خبر: ۱۴۳۵۸۰
با حضور مسوول سازمان بسیج علمی استان اصفهان؛

دومین نشست تعاملی سازمان بسیج علمی با عوامل اجرایی دومین جشنواره علمی پژوهشی ذوب آهن اصفهان

می متالز - دومین نشست تعاملی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان اصفهان با عوامل اجرایی دومین جشنواره علمی پژوهشی ذوب آهن اصفهان «گرامیداشت دانشمند شهید حسن طهرانی مقدم» در حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب آهن اصفهان برگزار شد.
دومین نشست تعاملی سازمان بسیج علمی با عوامل اجرایی دومین جشنواره علمی پژوهشی ذوب آهن اصفهان

به گزارش می متالز، در این جلسه خالد گمار مسوول سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری استان اصفهان، با اشاره به رویکرد این سازمان برای ارتباط هر چه بیشتر واحدهای مختلف بسیج، گفت: با این رویکرد اشتراک تجربیات صورت می گیرد و هم افزایی جهت انجام فعالیتهای پژوهشی و کسب دانش و تکنولوژی مورد نظر و دستیابی به محصول را سرعت می بخشد.   

 در ادامه سرهنگ دوم پاسدار مهران مختاری ضمن تشکر از حضور مسوولان سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان در ذوب آهن اصفهان، گفت: برگزاری چنین جلساتی جهت حضور هر چه بهتر بسیجیان در عرصه های علمی موثر است.

وی اظهار کرد: جهت انجام فعالیتهای تحقیقاتی در راستای جهش تولید با همکاری و مشارکت کلیه واحدهای سازمان بسیج مستضعفین اعلام آمادگی می کنیم.

حسین جعفری دبیر این جشنواره با اشاره به این که برگزاری هر چه بهتر دومین جشنواره علمی پژوهشی ذوب آهن اصفهان موضوعی مهم است، گفت: با هماهنگی ها که در این جلسه و جلسه اول انجام شد سازمان بسیج علمی و نخبگان این سازمان که در حوزه برگزاری جشنواره های بین المللی فعال هستند با تجربیات ارزشمند خود ما را در این راه یاری خواهند کرد. 

عناوین برگزیده