تاریخ: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۴۲
بازدید: ۴۶۶
کد خبر: ۱۴۴۶۳۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

درپی درگذشت آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان پیام تسلیتی از سوی مدیرعامل مس باهنر صادر گردید

می متالز - آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان درگذشت.
درپی درگذشت آیت الله جعفری امام جمعه سابق کرمان پیام تسلیتی از سوی مدیرعامل مس باهنر صادر گردید

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع مس شهید باهنر، صبح امروز مراسم تشییع و تدفین آیت الله سید یحیی جعفری با حضور مقامات عالی استان و اقشار مختلف مردم با رعایت دستورالعمل های بهدشتی برگزار شد و مدیر عامل مس باهنر و تنی چند از مدیران و کارگران این شرکت نیز در این مراسم حضور داشتند.

متن پیام مدیرعامل مس باهنر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته، روحانی عظیم الشان حضرت آیت الله سید یحیی جعفری رئیس شورای عالی حوزه های علمیه استان کرمان موجب تاسف و تاثر گردید.
بی شک خدمات ارزشمند آن روحانی مهذب و جلیل القدر که از سال های مبارزه با نظام ستمشاهی آغاز و تا آخرین روزهای حیات پر برکت ایشان استمرار داشت، تاثیری بسزا در راه تحکیم و تعالی انقلاب اسلامی داشته و مجاهدت های خستگی ناپذیر ایشان در سنگر نمایندگی ولی فقیه و امامت جمعه کرمان بویژه در دوران دفاع مقدس که دوشادوش سردار سرفراز سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می‌گرفت، خاطره ای ماندگار از آن عالم بزرگوار در اذهان مردم کرمان باقی گذاشته است که هرگز از یادها نخواهد رفت.
اینجانب از طرف خود و کارگران عرصه تولید در مجموعه عظیم مس باهنر این ضایعه اسفناک را به محضر حضرت ولی عصر (عج) مقام معظم رهبری و بیت آن مرحوم و تمامی بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات را آرزومندم.
مجید ضیائی
مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

منبع: می متالز
عناوین برگزیده