تاریخ: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۲
بازدید: ۳۵۷
کد خبر: ۱۴۵۰۸۶

عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی، رئیس پژوهشگاه نیرو شد

می متالز - عضو هیأت علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و رئیس پژوهشکده هواخورشید دانشگاه فردوسی مشهد به‌ سمت رئیس پژوهشگاه نیرو منتصب شد.
عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی، رئیس پژوهشگاه نیرو شد

به گزارش می متالز، براساس حکم دکتر رضا اردکانیان، وزیر نیرو، دکتر احد ضابط، عضو هیأت ‌علمی گروه مهندسی مواد و متالورژی و همچنین رئیس پژوهشکده هواخورشید دانشگاه فردوسی مشهد به‌عنوان رئیس جدید پژوهشگاه نیرو منصوب شد.

در حکم وزیر نیرو آمده است:

«جناب آقای دکتر احد ضابط

با عنایت به مراتب تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی که در فرآیند فراخوان عمومی برای انتخاب ریاست پژوهشگاه نیرو به تأیید رسیده و به استناد ماده ۴ اساسنامه این پژوهشگاه، به موجب این حکم برای مدت چهار سال به عنوان رئیس پژوهشگاه نیرو منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیگیری و تلاش مؤثر و بهره گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های موجود و همچنین همکاری با معاونت‌های ستادی، شرکت‌های مادر تخصصی ذی‌ربط، دانشگاه‌ها و سایر مراکز آموزشی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان، در انجام وظایف و تحقق اهداف پژوهشگاه در چهارچوب برنامه‌های وزارت نیرو در دولت دوازدهم، با تأکید بر اولویت‌های عمومی و تخصصی مندرج در پیوست این حکم، اهتمام ویژه به عمل آورید.

از خداوند متعال، توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت رسانی مؤثر به مردم عزیز کشور خواستارم.

رضا اردکانیان

رئیس هیأت امنا»

عناوین برگزیده