تاریخ: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۸
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۱۴۵۹۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس پلیس فتا پایتخت:

کلاهبردار بورسی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیونی دستگیر شد

می متالز - رئیس پلیس فتا پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس اقدام به کلاهبرداری در فضای مجازی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیون تومانی می کرده، خبر داد.
کلاهبردار بورسی با وعده کسب سود ماهانه ۱۰ میلیونی دستگیر شد

به گزارش می متالز، داوود معظمی گودرزی اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی به بهانه سرمایه‌گذاری در بورس و پرداخت سود مشارکت برای فروش سهام، مراتب در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی در فضای مجازی با فردی که خود را از افراد توانمند و بانفوذ در بورس معرفی کرده آشنا شده که این شخص با وعده سود ماهانه ۱۰ میلیون تومانی اقدام به تحریک و اغفال شاکی و کلاهبرداری از وی با عنوان سرمایه گذاری در بورس کرده است.

این مقام مسوول ادامه داد: با ادامه یافتن تحقیقات پلیس، هویت مجرم مورد شناسایی قرار گرفت و مشخص شد این فرد مدتی است در فضای مجازی تحت عنوان سودهای کلان اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند. با برنامه ریزی دقیق کارشناسان پلیس فتا و طی هماهنگی با مراجع قضایی، متهم دستگیر شد و بعد از انتقال به پلیس فتا با مشاهده اسناد و مدارک موجود به جرم اعتراف کرد.

معظمی گودرزی با بیان اینکه افراد سودجو و کلاهبردار از هر شیوه‌ای برای رسیدن به مقاصد شوم و فریب افراد استفاده می‌کنند از هموطنان خواست در صورت مواجهه موارد مشکوک با ورود به سایت www.cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت های سایبری، لینک ثبت گزارش های مردمی با ما در ارتباط باشند.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده