تاریخ: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۵
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۱۴۶۵۴۳
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی مطرح کرد:

حمایت همه‌جانبه مدیرعامل شرکت مس از افزایش سطح مدیریت بحران در استان

می متالز - «محمدباقر هنربر» مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان شرقی با قدردانی از زحمات دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت مس و مساعدت های این شرکت در راستای مسوولیت های اجتماعی برون سازمانی خود گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران همراه و یاور همیشگی مدیریت بحران و حوادث استان بوده و خواهد بود.
حمایت همه‌جانبه مدیرعامل شرکت مس از افزایش سطح مدیریت بحران در استان

به گزارش می متالز به نقل از مس پرس، هنربر با حضور در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به اقدامات شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون از مدیران آن ها تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در تمامی حوادث و رخدادها اعم از زلزله ارسباران، زلزله میانه و سراب، سیل ابتدای سال 98، آتش سوزی جنگل های ارسباران، پشتیبانی از مواکب اربعین حسینی، برپایی موکب در مرز مهران و کربلای معلی، ایجاد جاده ها، مساعدت در مدیریت بیماری کرونایی در استان و شهرستان های منطقه و .... شرکت مس با ورود به میدان و حمایت همه جانبه از مدیریت استان بویژه مدیریت حوادث نقش کلیدی خود را ایفا کرده است که جا دارد از دکتر اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران و مهندس علی بیات ماکو مدیر مجتمع مس سونگون تقدیر و تشکر کنم.

هنر بر با اشاره به استقبال شرکت مس از ایجاد مجتمع بین راهی و سایت اطفای حریق افزود: با ایجاد این مراکز و تجمیع دستگاه های امدادی در یک مرکز و فرماندهی واحد قطعاً در هنگام ایجاد حوادث، عملکرد بهتری در زمینه های پیشگیری، کنترل و فرماندهی بحران بوجود آمده را شاهد خواهیم بود.

وی تصریح کرد: همچنین می توان با دو منظوره کردن سایت اطفای حریق یعنی اطفای حریق و امداد کوهستان و تحقق آن، این مراکز تبدیل به اولین پایلوت کشوری و برندی برای منطقه شود.

منبع: مس پرس
عناوین برگزیده